اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی خرم‌دره خبرداد

برداشت ۶ هزار و۵۰۰ تن لوبیا از مزارع خرم دره

برداشت ۶ هزار و۵۰۰ تن لوبیا از مزارع خرم دره
رئیس جهاد کشاورزی خرم دره از برداشت ۶هزار و ۵۰۰ تن لوبیا از مزارع این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اسداللهی در گفت و گو با نبض سحر گفت: محصول لوبیا از جمله محصولات مهم زراعی شهرستان خرم‌دره به شمار می‌رود که در سال‌جاری ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به زیر کشت ارقام مختلف لوبیا رفته است که پیش بینی می شود ۶ هزار و ۵۰۰ تن لوبیا از مزارع شهرستان برداشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به ارقام لوبیای کشت شده در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: لوبیا سفید کشاورز، لوبیا چیتی خمین، لوبیا چیتی تلاش و لوبیا چیتی محلی از ارقام لوبیای کشت شده در این منطقه به شمار می‌روند.

,

رئیس اداره  جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌دره با اشاره به عملکرد ارقام مختلف محصول لوبیا در این شهرستان گفت: انواع ارقام لوبیا در این منطقه دارای عملکرد ۲٫۵ تن در هکتار هستند.

,

اسداللهی با اشاره به اینکه بیشتر لوبیای تولید شده به سایر استان های همجوار صادر می شود گفت:  لوبیای تولید شده در شهرستان از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به سایر استان های همجوار هم صادر می شود که  ۵۵ درصد لوبیای تولید شده بوجاری شده و در بسته بندی های مختلف به بازار ارائه می شود و وجود کارخانجات فراوری لوبیا در منطقه لازم بوده و ما پیگیر این موضوع هستیم.

,

 

,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه