اخبار داغ

خواننده ملی و مذهبی:

سخنرانی ترامپ تنها برای جلب رضایت آل‌سعود بود / هنرمندان باید در مواقع لزوم هوشمندانه عمل کنند

سخنرانی ترامپ تنها برای جلب رضایت آل‌سعود بود / هنرمندان باید در مواقع لزوم هوشمندانه عمل کنند
خواننده ملی و مذهبی بهارستان گفت: سخنرانی ترامپ و تعبیر کاملاً اشتباه نام خلیج فارس به خلیج عربی تنها برای جلب رضایت سعودی‌ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قربانی خواننده ملی و مذهبی بومی شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به سخنرانی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت: ترامپ و مشاورانش به خوبی نام خلیج فارس و قدمت آن را می شناسند و تنها دلیل قرار دادن نام خلیج عربی بر روی خلیج تاابد فارس جلب رضایت سعودی‌ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی همچنین در رابطه با واکنش‌های مردم ایران به سخنرانی ترامپ خصوصاً در فضای مجازی، بیان داشت: ملت ایران با حرکات خود و حمایت از دولت و سپاه نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران اتحادی یکپارچه دارد و با حرف‌های افرادی نظیر ترامپ این اتحاد از هم گسسته نخواهد شد.

,

قربانی در ادامه باتاکید بر تاثیر هنرمندان و عملکرد آن‌ها در افکار عمومی به ویژه در اینگونه موقعیت‌ها، تصریح کرد: هنرمندان ما می بایست در چنین موقعیت‌هایی هوشمندانه عمل کنند چرا که طرفداران و دنبال کنندگان آن‌ها، از هنرمندانشان تاثیر می گیرند و مطمئناً گفتن حرف‌های اشتباه نتایج نه چندان خوبی برای جامعه و به ویژه خودشان خواهد داشت.

,

وی به مصاحبه‌های اخیر مسئولان شهرستان بهارستان پیرو سخنرانی حجت الاسلام والمسملین روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران اشاره کرد و اذعان داشت: مصاحبه‌های مسئولان بهارستان کاملاً نشان دهنده این است که چرا شهرستان بهارستان به شهرستان عاشوراییان و ولایتمداران لقب گرفته است و مطمئناً شهروندان نیز با همین باورها و اعتقادات نسبت به ولایت فقیه و نظام در مواقع لزوم در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

,

درپایان گفتنی است که مهدی قربانی پس از سخنرانی ترامپ، آهنگی تحت عنوان خلیج فارس ایران با تنظیم مجتبی جوادی در پاسخ به چرندیات دونالد ترامپ منتشر کرد که مضمونی انقلابی و وطن ‌پرستانه دارد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه