اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رسالت خطیر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری/استان نیاز به مدیر جهادی و انقلابی دارد

رسالت خطیر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری/استان نیاز به مدیر جهادی و انقلابی دارد
یک کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان این که نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار رسالت خطیری دارند، تصریح کرد: گزینه های وابسته به جناح های خاص و مافیای قدرت و ثروت موجب آسیب های زیادی برای استان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد علی عدنانی در گفتگو با کلار، ضمن بیان این که استاندار هر استان باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد، گفت: هر استانداری که در منطقه ای انتخاب می شود بایستی از هر نظر کامل و در بعد سیاسی، اقتصادی و امنیتی برای استان با همه طیف ها و گروه ها ارتباط داشته باشد.

عدنانی اضافه کرد: استاندار جدید استان باید اشرافیت کامل و اطلاعات دقیقی از منطقه محل خدمت داشته باشد تا بتواند مطالبات و دغدغه های مردم را به گوش دولت برساند و سیاست های دولت را در منطقه اجرا کند.

وی با تاکید بر این که گزینه های بومی برای استانداری چهارمحال و بختیاری نباید به هیچ حزب و جناح و قومیت خاصی وابسته باشد، تصریح کرد: استاندار یک استان باید محل اتحاد همه گروه ها و احزاب باشد.

این فعال سیاسی گزینه های وابسته به جناح های خاص و مافیای قدرت و ثروت را موجب ضرر برای استان دانست و گفت: در انتخاب استاندار مدیریت و توان نمایندگان مجلس به منصه ظهور می رسد.

نمایندگان مجلس رسالت خطیری دارند

وی در ادامه با اشاره به این که نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار نقش تعیین کننده ای دارند، تصریح کرد: نمایندگان استان به عنوان نمایندگان مردم می توانند با انتخابی درست و فراجناحی به اهداف برسند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار رسالت خطیری دارند و باید فراجناحی، دقیق و بدون عمل احساسی نیازهای مردم را مد نظر قرار دهند.

عدنانی ضمن بیان این که گزینه های غیر بومی نیز اگر از مدیریت قوی برخوردار باشند می توانند ضعف ها و مشکلات استان را حل کنند، افزود: در مجموع نیروی غیر بومی در یک استان دیر و کند می تواند متوجه مشکلات مردم شود مگر این که با تشکیل کارگروه ها در بحث اقتصاد، سیاست، اجتماعی و ... از نزدیک در جریان دغدغه های مردم قرار گیرد.

استان نیاز به مدیر جهادی و انقلابی دارد

وی بیان کرد: استاندار غیر بومی می تواند بیشتر بین مردم باشد چرا که یکی از ضعف های مدیران در دولت گذشته این بود که بین مردم کمتر حضور داشتند و زیاد در معرض مطالبات قرار نمی گرفتند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: استاندار غیر بومی اگر قوی و کارآمد باشد می تواند با حضور در بین اقشار مختلف مردم، طیف ها و قوم ها مدیریت استان را به دست گرفته و مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به این که یک استاندار باید جهادی و انقلابی باشد و در مرحله  اول ارزش های نظام و انقلاب را پیاده کند، تصریح کرد: یکی از وظایف استاندار به غیر از فضای سیاسی، امنیتی و اقتصادی آن است که به دغدغه ها و نیازهای معنوی مردم نیز توجه داشته باشد.

عدنانی ادامه داد: تجربه نشان داده هر زمانی که از مدیر انقلابی برخوردار بودیم همراه با پیشرفت و توسعه بوده و هر زمانی که مدیران غیر انقلابی داشتیم با ضعف و سستی مواجه بودیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه