اخبار داغ

پس از خلف وعده مسئولان؛

دانش آموزان «صلاحو» به جای مسئولان کلنگ مدرسه را زدند+ تصاویر

دانش آموزان «صلاحو» به جای مسئولان کلنگ مدرسه را زدند+ تصاویر
دانش آموزان مدرسه کانکسی روستای صلاحو به جای مسئولان کلنگ مدرسه خود را زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛عصر روز گذشته در حاشیه افتتاح یک دبستان 3 کلاسه در منطقه سورک لیردف معاون سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک که قول ساخت دو دبستان دوکلاسه که دانش آموزان آن مدارس در کانکس درس می خوانند را داد و معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت : که عملیات ساخت این دو دبستان کانکسسی به زودی شروع خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

از طرفی که شورا و اهالی روستای صلاحو در مراسم افتتاحیه مدرسه 3 کلاسه بچک حضور داشتند بلافاصله دست به کار شدند و مقدمات کلنگ زنی دبستان 2 کلاسه روستای صلاحو که دانش آموزان این روستا در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در کانکسی مخروبه درس می خوانند را فراهم کرده بودند که پس از بازدید مسئولان مربوطه از زدن کلنگ خوداری کردند .

,

نزدن کلنگ در این شرایط که همه مقدمات آن فراهم شده بود و قول آن هم از زبان مرادی معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان  از قبل شنیده بودند امید دانش آموزان روستای صلاحو را نا امید کردند.

,

پس از این اقدام ناصواب 22 دانش آموزان روستای صلاحو در زنگ تفریح با در آوردن ادای مسئولین کلنگ زن که در قاب شیشه ای تلویزیون دیده بودند شروع به کلنگ زنی مدرسه ی خود کردند که قول ساخت آن را قبلا مسئولان داده بودند .

,

حال معلوم نیست که کلنگ زنی دانش آموزان از سر نا امیدی مورد قبول واقع می شود یا  مسئولان کلنگ ساخت این مدرسه ی کانکسی را محکم تر از دانش آموزان یکبار دیگر به زمین خواهند زد.

,

گفتنی است پس نزدن کلنگ توسط مسئولان جوی ناامیدی و نگرانی شدیدی برای 22 دانش آموز روستای صلاحو ایجاد شد که با کلنگ زنی دانش آموزان و ثبت عکس آنها توسط خبرنگاران تبدیل به لحظات شادی برای آنان شد .

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه