اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

تیر ترامپ در ایران به سنگ خواهد خورد/ نقش موفق و سازنده سپاه بر کسی پوشیده نیست

تیر ترامپ در ایران به سنگ خواهد خورد/ نقش موفق و سازنده سپاه بر کسی پوشیده نیست
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت:سپاه را نمی‌توان به عنوان یک قسمت از نظام جمهوری اسلامی ایران از آن جدا کرد بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از مسائل فرهنگی، عمرانی، ایدئولوژیکی در بدنه نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، درگفتگو با خاورستان، اظهار کرد: سخنرانی که ترامپ انجام داد از قبل پیش بینی می‌شد که با این ماهیت و این ادبیات علیه ایران سخن بگوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: از نظر مردم انقلابی ایران تفاوتی بین ترامپ و اوباما و شخصیت های سیاسی که در آمریکا روی کار آمدند نیست و همگی ماهیت مظلوم ستیزی و روحیه استکباری دارند و منشاء طلسم جهانی هستند اما ادبیات و لحن هر کدام با یکدیگر متفاوت است که در این مورد لحن ترامپ تند تر و بی ادبانه تربود.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: ما انتظاری غیر از این هم نداریم و البته این صحبتهای ترامپ برکاتی هم برای درون نظام ما داشت و مهم ترین برکتش این بود که کلیه نیروهای داخلی که نظام اسلامی را قبول دارند با هر تیپ و گرایش سیاسی که هستند  به این نتیجه رسیدند که با انسجام داخلی می‌توان کشور را مدیریت کرد و باید نسبت به آمریکا بی اعتماد بود.

,

 

,

فلاحتی عنوان کرد: هیچ خیری در هم مذاکره شدن با آمریکا نیست و مطالبی هم که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده بودند به عینه مشخص شد، لذا این وحدت به فال نیک گرفته می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه ترامپ از حمله و هجمه به سپاه هدف خاصی دارد، اذعان کرد: دولت آمریکا کارکرد سپاه پاسداران را از ابتدای انقلاب تا به الان خوب دانسته و رصد می‌کند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش های موفق و سازنده ای را که سپاه تا الان در داخل نظام داشته است هم به لحاظ حفظ  حیثت آرمانهای انقلاب و هم به لحاظ کارهای عمرانی، سازندگی، خدمات رسانی و کارهای خیری که انجام داده و هم به لحاظ  مقابله در برابر دشمنان قسم خورده در خارج از مرزها که سپاه قدس بخشی از نیروهای سپاه است همه اینها از منظر دشمنان به عنوان یک اهرم جدی در دست ایران  بر کسی پوشیده نیست.

,

 

,

فلاحتی خاطر نشان کرد:  هدف آمریکا این است که به مردم القا کند اگر ما شما را تحریم می‌کنیم به خاطر سپاه پاسداران است و اینگونه دولت آمریکا  نتیجه گیری می کند  که دلیل سختی کشیدن آنها به خاطر نهادی به نام سپاه ایران است.

,

 

,

وی ادامه داد: به خیال خام خود می‌خواهند مردم را از بدنه حاکمیتی جدا کنند غافل از اینکه سپاه بخشی است از نظام جمهوری اسلامی مانند دیگر نیروهای مسلحی که با اقتدار در کشور کار می‌کنند .

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ماهیت انقلابی سپاه مورد قبول همگان است و امروز در جامعه ما تقریبا همه مردم این را پذیرفته اند مگر اینکه آدم مقرضی باشد که به این مسئله اعتراف نکند.

,

 

,

فلاحتی بیان کرد: هیچ جناح سیاسی در کشور نداریم که این موضوع را قبول نداشته باشد که اگر سپاه پاسداران  در خارج از مرزها با داعش نجنگد قطعا نا امنی الان در داخل مرزها بوده و الان مشکلات داخل کشور زیاد بود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: همین استدلال کافی است که مردم توجه خاصی را به نیروهای برآمده از انقلاب داشته باشند و حمایت کنند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی  گفت: سپاه را نمی‌توان به عنوان یک قسمت از نظام جمهوری اسلامی ایران  از آن جدا کرد بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از مسائل فرهنگی، عمرانی، ایدئولوژیکی در بدنه نظام است.

,

 

,

فلاحتی با اشاره به سخن امام خمینی مبنی بربسیج 20 میلیونی، عنوان کرد: بسیج 20 میلیونی یعنی اینکه سپاه در همه لایه های جامعه نفوذ دارد و فقط مربوط به اینکه کسی لباس سپاه و درجه دارد نیست؛ بلکه همه کسانی که در اردوهای جهادی، راهیان نور شرکت می‌کنند سپاهی هستند چه ملبس به لباس سپاه باشند و چه نباشند و حتی همه آنهایی که تفکر انقلابی دارند و چه نظامی باشند و چه نباشند؛ سپاهی هستند.

,

 

,

وی اظهار کرد:جدا کردن این دو مفهوم سپاه و نظام اسلامی از یکدیگر اصلا  امکان پذیر نیست و در داخل نظام هم قطعا تیر ترامپ به سنگ خواهد خورد و نمی‌تواند انشقاق را بین لایه های مردم ایجاد کند همانگونه که رئیس جمهور هم موضع شفاف و روشنی در مقابل سخنان ترامپ گرفت مجلس و سایر ارکان دیگر نظام هم کمک کننده خواهند بود و طبیعی است که مردم هم مثل قبل با همین روحیه انقلابی و با تکیه بر خودشان به یاوه گویی های ترامپ جواب خواهند داد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بکار بردن کلمه خلیج عربی، گفت: طبیعی است وقتی یکی از مهمترین متحدان آمریکا در منطقه عربستان سعودی باشد ترامپ هم برای خوشایند عربستان و رژیم های شیخ نشین دیگر حوزه خلیج فارس کلمه جعلی خلیج عربی را به کار ببرد.

,

 

,

فلاحتی تصریح کرد: خلیج عربی نه مبنای حقوقی دارد و نه تاریخی و همه افرادی که در داخل نظام هستند این مسئله را محکوم کرده و آنهایی که خارج از کشور هم هستند احساسات ملی شان گل کرد و این مسئله را به مسخره گرفتند.

,

 

,

وی در پایان یاد آور شد: خلیج فارس تا بوده و هست در نقشه جغرافیایی خلیج فارس بوده و خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه