اخبار داغ

نماینده اهواز، باوی و حمیدیه :

اقدام ترامپ باعث اتحاد بین اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و معتدل شد

اقدام ترامپ باعث اتحاد بین اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و معتدل شد
جواد کاظم‌نسب گفت: کشوری از آن طرف دنیا بیاید اینجا ودست به کشتار مسلمانان و تخریب منابع آنان بزند، آمریکا باید محکوم شود نه سپاهی که همیشه مدافع حقوق مظلومین جهان است همانگونه که از سوریه و لبنان و عراقی که مسلمان هستند دفاع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد کاظم‌نسب الباجی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه همانطور که حضرت امام فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، آقای ترامپ هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اظهار داشت: اگر قرار باشد که آمریکا اقدامی علیه سپاه انجام دهد، باید بداند که خود آمریکا مسبب همه بدبختی‌های خاورمیانه است.

وی افزود: کشوری از آن طرف دنیا بیاید اینجا ودست به کشتار مسلمانان و تخریب منابع آنان بزند، آمریکا باید محکوم شود نه سپاهی که همیشه مدافع حقوق مظلومین جهان است همانگونه که از سوریه و لبنان و عراقی که مسلمان هستند دفاع کرده است.

نماینده اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: به اسم اسلام علاوه بر تضعیف اسلام در ظاهر منابع و ذخایر کشورهای مسلمان را غارت می‌کند که این خوی آمریکای جنایتکار است.

وی با بیان اینکه در موضوع قراردادهای بین‌المللی حتی اگر آمریکا کنار بکشد، باقی کشورها هستند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام هیچ ضعفی ندارد و با قدرت و امکانات موجود سپاه مقتدرانه حرکت می‌کند.

الباجی با اشاره به آیه عصا ان تکرهوا شیئا فهو خیر لکم، بیان داشت: با این حرکت تاپ یک وحدت بین همه اقشار ملت ایران ایجاد شد که اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و معتدل و آحاد قوای نظامی و همه مردم روبروی آمریکا بایستند و ترسی از آمریکا نداشته باشند..

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه