اخبار داغ

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

سپاه ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است

سپاه ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با تاکید بر اینکه سپاه ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در برجام دنیا به حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران پی برد  و در خروج از برجام فقط آمریکا نیست قطعا پنج کشور دیگر ایران را همراهی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر شریفی، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با اشاره به بدعهدی آمریکا در طول تاریخ اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و  بدعهدی آمریکا مختص امروز و دیروز نیست  بلکه از ابتدا بدعهدی جز ذات آمریکا بوده و هست لذا نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به رفتارهای دولتمردان و سیاستمداران آمریکا اهمیت نمی دهند و کار خود را انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با تاکید بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، بیان کرد: در ماجرای برجام دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برد  و در خروج از برجام فقط آمریکا نیست قطعا پنج کشور دیگر ایران را همراهی می کنند و دیوانه بازی های ترامپ بیشتر لفاظی است.

,

شریفی با  تاکید بر انسجام و وفاق در کشور تصریح کرد: دنیا هم می داند جمهوری اسلامی ایران  در تمام دنیا و در برابر آمریکا حرف برای گفتن دارد به نحوی که در تمام منازعاتی که در سایر کشورها رخ می دهد در راستای حل مشکلات و مسائل جهان حضور دارد همچنین وفاق و همدلی ملت ما بهترین جواب برای بدعهدی آمریکاست.

,

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه جنگ برای ما نعمت بود، افزود: دشمنی ترامپ و بدعهدی آمریکا سبب خیر برای کشور و وحدت و همدلی مردم شد.

,

نماینده مردم غرب هرمزگان با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص سپاه پاسداران گفت: همه جریان های داخل نظام به اتفاق هم یقین دارند که سپاه از مردم و ستون فقرات این نظام است.

,

شریفی ادامه داد:دشمنان درصدد نابودی کشور ایران هستند و چون سپاه ایرن در عرصه های محتلف به ویژه نظامی در صحنه های بین المللی حضور دارد سبب عصبانیت و ناراحتی آنها شده است لذا نوک حمله آنها به سمت سپاه است.

,

وی افزود: ملت ایران در اوج تحریم ها حرف برای گفتن داشت و توانستیم در این دوران به عزت دست پیدا کنیم  لذا موضع ترامپ و رژیم جعلی صهیونیستی از ضعف و اضمحلال است و در مقابل نشانه عزت و سربلندی ایران در جهان است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه