اخبار داغ

25 و 26 مهرماه؛

گردهمایی ائمه جمعه پنج استان کشور در لرستان برگزار می شود

گردهمایی ائمه جمعه پنج استان کشور در لرستان برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:گردهمایی ائمه جمعه پنج استان کشور روزهای 25 و 26 مهرماه با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد گفت: گردهمایی ائمه جمعه پنج استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان روزهای 25 و 26 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی، هدف از برگزاری این گردهمایی را تحکیم مبانی خانواده اسلامی دانست و گفت: خانواده اساس شکل‌گیری جامعه است که در صورت تحکیم آن، جامعه از استحکام برخوردار می‌شود و سلامت جامعه درگرو سلامت خانواده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: در این گردهمایی مقاله هایی با موضوعاتی مانند تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی آن، فرهنگ‌سازی و تقویت تعاملات اخلاقی، خانواده و مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده ،ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی ، نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده، ترویج رشد جمعیت و آسیب‌شناسی آن ارائه می شود.

,

 

,

آیت الله میرعمادی بیان کرد: گفتمان سازی تسهیل ازدواج موفق و آسان، علل فروپاشی خانواده در غرب، تبیین مسئولیت‌ها در خانواده، نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی ، جایگاه زن در خانواده و خطر پیری و راهکارهای ازدیاد جمعیت از دیگر موضوعات پیشنهادی این برنامه است.

,

 

,

وی عنوان کرد: نتیجه این گردهمایی برای ائمه جمعه سراسر استان ارسال می‌شود و در نماز جمعه به‌عنوان پایگاه فرهنگ‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه