اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر اهرم:

آموزش و پرورش اساس آموزش زندگی در جامعه است

آموزش و پرورش اساس آموزش زندگی در جامعه است
عضو شورای اسلامی شهر اهرم گفت: نقش شگفت انگیز آموزش و پرورش در زندگی انسان و شکوفایی استعدادها و ارزش های والای انسانی بی نظیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، امین ماندگار عضو شورای اسلامی شهر اهرم در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت: نقش شگفت انگیز آموزش و پرورش در زندگی انسان و شکوفایی استعدادها و ارزش های والای انسانی بر هیچکس پوشیده نیست، لذا تبلور آموزش و پرورش در تربیت نیروهای انسانی متعهد، دانشمند، متخصص و ماهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اظهار داشت: انتظار می رود همه مسئولان امر بویژه اولیاء و مربیان، دانش آموزان را افرادی مطالبه گر تربیت کنند تا بتوانند در آینده از حقوق حقه خود در جامعه دفاع نمایند و به آن چه که حق مسلمشان می باشد دست یابند.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم خاطرنشان کرد : تلاش ما بر این است تا در این دوره با نگاهی متفاوت به مقوله آموزش و پرورش و خاصه حوزه پرورش ، فصل جدیدی از تعاملات میان این دو نهاد را آغاز کنیم.

,

ماندگار با ابراز تاسف از سهل انگاری والدین در امر تربیت فرزندان خود، بیان داشت : متاسفانه بعضاً در سطح شهر شاهد آن هستیم که خانوادها و حتی معلمان بیش از آنکه فرزندان و دانش آموزان خود را به مشارکت و فعالیت در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی ، هنری ، ادبی ، مذهبی ترغیب و تشویق نمایند ، فرزندان خود را آزاد گذاشته تا اوقات خود را به بطالت بگذرانند.

,

این عضو شورا افزایش روز افزون علاقه مندی و استفاده نسل نوجوان از موتور سیکلت در سطح شهر را موضوعی بسیار خطرناک و قابل تامل و تدبر دانست و از نهادهای مرتبط با این مساله خواستار اقدام جدی شد.

,

امین ماندگار از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش تنگستان نسبت به توجه جدی به مسائل پرورشی دانش آموزان و ترغیب ایشان به حضور در اماکن علمی و هنری قابل ستایش دانست و از ایشان تقدیر و سپاس به عمل آورد.

,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه