اخبار داغ

ترامپ تصویر بدون روتوش آمریکاست

ترامپ تصویر بدون روتوش آمریکاست
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان: جرم ما در نظام سلطه این است که می فهمیم و تصمیم می گیریم و مطابق اراده خودمان عمل می کنیم. این چیزی است که از عاشورا یاد گرفته ایم. امروز الحمدلله همه ملت ایران یک صدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“موج چهارم”، در این تجمع حجت الاسلام و المسلمین شفیعی گفت: جرم ما در نظام سلطه این است که می فهمیم و تصمیم می گیریم و مطابق اراده خودمان عمل می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

این برنامه در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور اقشار مختلف جامعه دانشگاهی برگزار شد. سخنران این تجمع حضرت حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان بودند.

,

 

,

سید محسن شفیعی در این تجمع گفت: ترامپ با همه اداهایش نمونه کوچکی از فرعونی است که در توسط خداوند در قرآن تشریح شده است. نوع ادبیات و گفتار صحبت های این فرد که به دور از پشتوانه های علمی است نشانه ای از ادبیات فرعون مآبانه است. صحبت های ترامپ جای هیچ دفاعی برای دولت آمریکا نگذاشت و باید گفت ترامپ تصویر بدون روتوش آمریکاست.

,

 

,

وی افزد: اگر اوباما آمریکا با روتوش بود ولی ترامپ زحمت شناخت آمریکا را از دوش آزادگان عالم برداشت. اگر این فرد از معلومات تاریخی برخوردار بود باید می داست با این ژست ها نمی توان معاهده ای بین المللی و اسامی تاریخی را نقض و عوض کرد.

,

 

,

, , ,

 

,

سید محسن شفیعی ادامه داد: امروز از خداوند شاکریم که فرصتی را فراهم کرد ملت ایران قدرتش را به نمایش بگذارد. دولت آمریکا هیچ جای مجالی نگذاشت که حتی بخشی از جامعه ما از او حمایت کند. هویت و موجودیت این ملت را نشانه گرفتند و خطای فاحش اینکه در فصل حسینی و عاشورایی این عمل را انجام داد.

,

 

,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان افزود: جرم ما در نظام سلطه این است که می فهمیم و تصمیم می گیریم و مطابق اراده خودمان عمل می کنیم. این چیزی است که از عاشورا یاد گرفته ایم. امروز الحمدلله همه ملت ایران یک صدا است. این جلسه مبارک در این دانشگاه به عنوان موضع جامعه دانشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

,

 

,

همچنین در ادامه گفت: نخبگان این ملت در مقابل عربده کشی این رئیس جمهور کوچک آمریکا اعلام موضع کردند سپس ترامپ می گوید چرا می گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بخاطر همین (اظهارات و اقدامات اخیر دولت آمریکا) چرا موشک می سازید به همین دلیل. این ملت با تعالیم اهل بیت در مقابل هر زورگویی خواهد ایستاد.

,

, , ,

 

,

سید محسن شفیعی گفت: باید یادی کنیم از معلم ایستادگی امام خمینی (ره) که در پیامی به مناسبت اعلام قطع رابطه دولت کارتر صادر کردند می خوانیم:” ملت شریف ایران، خبر قطع رابطه بین ایران و امریکا را دریافت کردم و اگر کارتر درعمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت بپا خاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین المللی با یک چپاولگر عالَمخوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم؛ چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید امریکا از ایران است. ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را که ابرقدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه کرده است، اگر جشن بگیرد حق دارد…. من کراراً گوشزد نموده‌ام که رابطه ما با امثال امریکا، رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است.”

,

 

,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان ادامه داد: گلایه و نقدهایی است به برخی از روش ها و و قابل بازخوانی است اما امروز در برابر یاوه گویی آمریکا باید از حنجره این ملت فقط و فقط باید یک شعار دیده شود آن هم هیهات من الذله باشد و خداوند به ملت ما در این مسیر توفیق عنایت خواهد کرد ان شاء الله.

,

 

,

در این مراسم برخی از دانشجویان با نوشته هایی با در محکومیت اظهارات ترامپ همراه داشتند. در این تجمع علاوه بر دانشجویان رئیس دانشگاه شهید چمران به همراه هیئت رئیسه دانشگاه و رئیس بسیج اساتید و همراهان نهاد رهبری در دانشگاه های استان خوزستان و رئیس و هیئت همراه جهاددانشگاهی واحد خوزستان حضور پیدا کردند.

,

 

,

, , ,

 

,

در پایان این تجمع بیانیه ای در محکومیت اظهارات رئیس دولت ایالات متحده خوانده شد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه