اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت رابر:

با زورگویان فقط باید با زبان زور سخن گفت

با زورگویان فقط باید با زبان زور سخن گفت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت: این جمله سردار سلیمانی را آویزه گوشمان قراردهیم که با زورگویان فقط باید با زبان  زور سخن گفت زورگو، زبان دیپلماسی را نمی فهمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در گفتگو با صبح رابر در رابطه با رفتار اخیر ایالات متحده آمریکا گفت: آنچه که واضح است؛ به فضل الهی به برکت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، ایالات متحد آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگر مستاصل تر، خار و ذلیلتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

وی افزود: دیگر آمریکا آن ابرقدرت سابق نیست، امروز کار آمریکا به جایی رسیده؛ راهبرد خودش را دیوانه معرفی کردن رئیس جمهورش در پیش گرفته، شاید بتوان از این طریق کشورهای جهان را از دیوانگی و غیر قابل پیش بینی بودن رییس جمهور خودشون بترسانند و اینگونه به کشور های جهان القاء کنند که با رئیس جمهور دیوانه ما یکی به دو و کل کل نکند، شاید از طریق این دیپلماسی بتوانند کشورهای جهان را به سلطه بگیرند بخصوص جمهوری اسلامی ایران را مجدداً پای میز مذاکره بکشانند.

,

سرگرد امام بخش یآورشد: مگر می شود باور کرد ترامپ رییس جمهور آمریکا؛ فردی که از میان نامزدهای متعدد حزب جمهوری خواه آمریکا و ازفیلتر های گوناگونی عبور کرده و به عنوان نامزد حزب کاندید رییس جمهور شده و بعد رأی مردم آمریکا را گرفته و رئیس جمهورشده، باورکردنی نیست! مردم به یک فرد دیوانه رأی دادند.

,


وی با بیان اینکه چرا اگر ترامپ دیوانه است تاکنون تصمیمی بر علیه کشور خودش نگرفته و تمام تصمیماتش بر علیه کشورهای دیگر بوده افزود: این ترفند جدید آمریکا برای کشاندن جمهوری اسلامی ایران به پای میز مذاکره است.

,
,


این فرمانده ناحیه با اشاره به اینکه چنده ماهه که ترامپ امروز و فردا برای پاره کردن برجام می کند تا ما را لای گیره قرار دهد و امتیاز جدیدی بگیرندعنوان داشت: شب گذشته، نه تنها برجام را پاره نکرد مجددا آن را به کنگر فرستاد و فرصت ۶۰ روزه برای تصمیم گیری برجام به کنگره داد شاید در این فرصت ۶۰ روزه بتوانند با فشار امتیاز جدیدی را از جمهوری اسلامی بگیرند.

,
,


وی این نطق ترامپ را نطق کاملا بی ادبانه به دور از اخلاق و سیاست دانست و افزود: ترامپ اتهامات واهی به جمهوری اسلامی ایران وارد کرد که خود این لفظ گفتار رئیس جمهور آمریکا نشان از درماندگی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران دارد.

,
,


آمریکا، سگی است که فقط پارس می کند

,
, آمریکا، سگی است که فقط پارس می کند,


سرگرد امام بخش گفت: آنچه که مسلم است تنها راه مقابله با نظام سلطه و ایالات متحده آمریکا، ایستادگی در مقابل آنهاست، تجربه تاریخی به ما نشان داده که نزدیک به ۴۰ ساله از عمر انقلاب ما می گذرد؛ آمریکا، مانند سگی است که فقط پارس می کند هر وقت ما عقب نشینی کردیم به سمت ما حمله ور شدو هروقت پیش روی کردیم آمریکا عقب نشست.

,
,


وی با بیان اینکه امروز مسؤولان کشور و دستگاه دیپلماسی ما به فرمایشات مقام عظمای ولایت رسیدند که ایشان در طول مذاکرات مدام بر غیر قابل اعتمادبودن آمریکا تأکید داشتند افزود:امروز همه به این نتیجه رسیدند که برای حفظ استقلال جمهوری اسلامی و استقلال کشور مان راهی جز استقامت در مقابل دشمن نداریم و این هم محقق نمی شود مگر تبعیت محض از فرامین مقام عظمای ولایت.

,
,


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در ادامه گفت: به این نتیجه رسیدن که، برای حفظ حراست از این انقلاب نباید سپاه پاسداران را تضعیف کنیم و مورد هجمه قرار دهیم بایدکشور را متحد کنیم و سپاه را تقویت و حمایت کنیم تا بتوانیم جلوی زورگویی این زورگویان بایستیم .

,
,

 

,

وی تأکیدکرد: این جمله سردار سلیمانی را آویزه گوشمان قراردهیم که با زورگویان فقط باید با زبان زور سخن گفت. زورگو، زبان دیپلماسی را نمی فهمدفقط زبان زور را می فهمد.

,

سرگرد امام بخش  افزود: مسئولین ما روزی در مناظرات انتخاباتی توان موشکی سپاه را زیر سؤال می بردند اکنون به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با دشمن باید سپاه را حمایت و تقویت  کنند .

,

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با تبعیت ازمقام معظم رهبری، با اتحادی که بین قوای سه  گانه و دستگاه  دیپلماسی در کشور  به  وجودآمده و آمادگی که در نیروهای مسلح  ما وجود دارد ؛ دشمن  نخواهد توانست هیچ  گونه خللی در راه  اهداف این نظام  مقدس به وجود آورد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه