اخبار داغ

بزرگترین هلدینگ فولاد خاورمیانه در بخش فروسیلیس طبس سرمایه گذاری می‌کند

بزرگترین هلدینگ فولاد خاورمیانه در بخش فروسیلیس طبس سرمایه گذاری می‌کند
تیم سرمایه‌گذاری آلمان -قزاقستان و پیمانکار چینی، در بخش فروسیلیس آلومینیوم از ۳۰ مهر در شهرستان طبس مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی جهت ورود سرمایه‌گذاران آلمان- قزاقستان در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید، سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس خواستار همکاری و هماهنگی همه جانبه دستگاه‌ها شد و اعلام کرد: تمام دستگاه ها کمک نمایند تا سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیون دلاری در طبس انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

در ادامه دکتر بهروزی جانشین دبیر ستاد سرمایه گذاری استان نیز با تأکید بر این مطلب افزود: طبس زمینه رشد و سرمایه‌گذاری فراوانی برای استان دارد و از این ظرفیت باید استفاده شود.

,

در این جلسه مقرر شد کلیه ادارات آب، برق و گاز جهت تامین زیرساخت‌ها همکاری نمایند و زمین ۵۰ هکتاری ای که برای این سرمایه‌گذاری در جوار کارخانه کک توسط معاونت استانداری جانمایی گردیده بود، در جلسه به تصویب نهایی رسید.

,

همچنین ادارات صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست نیز در خصوص مجوزهای قانونی همکاری لازم را مبزول نمایند.

,

حاکمی، نماینده و وکیل سرمایه گذار تیم سرمایه گذاری که به شهر طبس آمده اند گفت: این هلدینگ، بزرگترین هلدینگ فولاد خاورمیانه هست که شامل سرمایه گذاران آلمانی و قزاقستان می‌باشد و پیمانکار شرکت چینی هستند، همچنین سرمایه گذاری قزاقستان دولتی است.

,

لازم به ذکر است این دومین جلسه با حضور نماینده سرمایه گذاری و چهارمین جلسه با حضور دستگاه های اجرایی بود.

,

همچنین جلسه نهایی از ۳۰مهر با حضور تیم سرمایه گذاران کشور آلمان و قزاقستان و پیمانکار چینی در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس انجام خواهد شد.

,

با این سرمایه گذاری علاوه بر ایجاد اشتغال، در جهت جلوگیری از خام فروشی و استفاده بهینه از صنایع معدنی در راستای اقتصاد مقاومتی شکل خواهد گرفت.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه