اخبار داغ

با حضور خیرین و مسئولان؛

آئین گلریزان اربعین حسینی برگزار شد

آئین گلریزان اربعین حسینی برگزار شد
آئین گلریزان خیرین و مسئولان لرستانی اربعین حسینی در زورخانه شهید شاپور نعمت اللهی خرم آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیرافلاک، آئین گلریزان خیرین و مسئولان لرستانی اربعین حسینی در زورخانه شهید شاپور نعمت اللهی خرم آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

حجت الاسلام هبت الله هاشمی دبیر ستاد مردمی اربعین استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: همه ما باید چهار پیوند با حسین بن علی(ع) و عاشورا برقرار کنیم.

,

 

,

وی پیوند عاطفی که شامل روضه رفتن، اشک ریختن، سیاه پوشیدن و... است را اولین پیوند با حضرت دانست و عنوان کرد: پیوند اعتقادی پیوند دوم است و همه ما باید از مسیر حضرت اباعبدلله الحسین(ع) به خدا برسیم و ایشان برای ما راه رسیدن به خدا باشد.

,

 

,

دبیر ستاد مردمی اربعین استان لرستان پیوند اخلاقی را سومین پیوند با حضرت دانست و ادامه داد: پیوند چهارم پیوند سیاسی است و اجرای حکومت دینی را باید در صدر کارهای خود بگذاریم.

,

 

,

حجت الاسلام هاشمی اجرای یک حرکت فرهنگی و نمادی را هدف از برگزاری این مراسم دانست و تصریح کرد: ستاد مردمی اربعین لرستان با همکاری استانداری و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان درخشش شایانی دارد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه جمع آوری پول هدف برگزاری این مراسم نیست، افزود: هدف، شرکت مردم در جلسه اربعین حسینی و اجرای یک حرکت ارزشی و انقلابی نمادین است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه