اخبار داغ

رئیس میراث فرهنگی شهرستان کنگان معرفی شد

رئیس میراث فرهنگی شهرستان کنگان معرفی شد
ابراهیم ثابت به عنوان مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کنگان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، عبدالنبی یوسفی فرماندار کنگان در این آیین با اشاره به اینکه دیدگاه دولت بر توسعه صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش است و شهرستان کنگان دارای زیر ساخت های گردشگری زیادی از قبیل سیراف کهن، بازار، ساحل زیبا، فرودگاه بین المللی در جوار شهرستان می باشد، خواستار توجه هر چه بیشتر به آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی و گردشگری کنگان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،,

 وی افزود: باید برای توسعه گردشگری و احیاء میراث فرهنگی شهرستان برنامه های اساسی تدوین و تهیه گردد تا در آینده شاهد حضور و رشد گردشگر در این شهرستان و تاثیر آن در زندگی اقتصادی مردم باشیم.

,

 ناصر امیر زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: شهرستان کنگان دارای آثار تاریخی و گردشگری بسیاری است و در حفاظت از این آثار باید کوشید تا روز به روز بهبود یابد.

,

وی افزد: صنایع دستی و گردشگری یکی از ستون های میراث فرهنگی و جزء قطب گردشگری محسوب می شود و باید همه سعی و تلاش برای حفظ آنها بکار گیریم.

,

 امیر زاده همچنین خواستار اهتمام بیشتر در جهت محافظت از بناهای تاریخی این شهرستان و ممانعت از ساخت و سازهای بدون مجوز در حریم میراث فرهنگی سیراف شدند.

,

در ادامه این مراسم فرماندار کنگان انتخاب ابراهیم ثابت را به عنوان مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کنگان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت رسانی به مردم کرد.

,

ابراهیم ثابت از برنامه های خود برای توسعه گردشگری شهرستان کنگان مطالبی را ارائه و از حسن اعتماد مدیر کل و فرماندار در انتصابشان به سمت مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکر نمودند.

,

, ,

, ,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه