اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان اردبیلی

پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان اردبیلی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل گفت:450 میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی در شش ماهه نخست سال‌جاری به بیش از شش هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما علیرضا حسین نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۴۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی در شش ماهه نخست سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند این استان پرداخت شده است، گفت: کمک‌های موردی به صورت بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تأمین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و سایر مسائل آنها پرداخت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اعلام اینکه شش هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجدشرایط پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

,

حسین نژاد با بیان اینکه ۹۳۰ نفر از افراد غیرتحت حمایت  این استان از ۸۰ میلیون تومان کمک‌های موردی بهره‌مند شده‌اند، افزود: کمیته امداد با پرداخت کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند این استان تلاش دارد از بروز مشکلات و گرفتاری‌هایی که گریبان‌شان را گرفته است جلوگیری کرده و وضعیت زندگی آنها را بهبود بخشد.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد این استان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کمک‌های موردی از محل مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی این نهاد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، گفت: هر چقدر کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به مددجویان این استان ارائه کنیم.

,

وی با بیان اینکه ۵۸۳ نفر از خانوار تحت حمایت در شش ماهه نخست سال‌جاری از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و تخفیف‌های ساختمانی و عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند، افزود: مددجویان تحت حمایت این استان توسط کمیته امداد اردبیل به سازمان‌ها و ادارات مربوطه معرفی شده و از انشعابات رایگان برخوردار می‌شوند.

,

حسین نژاد با اشاره به اینکه رفع مشکل آب، برق و گاز خانگی برای خانوار تحت حمایت این استان از جمله اقدامات مهم کمیته امداد اردبیل محسوب می‌شود، اعلام کرد: مشکل ۳۰۰ خانوار ساکن در مناطق محروم این استان که نیاز مبرمی به انشعابات آب، برق و گاز داشتند با پیگیری‌های انجام شده رفع شد که تلاش داریم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر بتوانیم مشکلات سایر مددجویان ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزنشین را برطرف کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه