اخبار داغ

وزیر ارشاد دو مشاور زن منصوب کرد

وزیر ارشاد دو مشاور زن منصوب کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه مشاوران وزیر در امور اجتماعی و امور بانوان را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی جداگانه پروین داد اندیش را به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این حکم خطاب به داد اندیش آمده است:

,

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه امور اجتماعی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی منصوب می شوید.

,

امید است با استعانت از خداوند متعال در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی موفق و موید باشید».

,

همچنین در حکم جداگانه دیگری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرضیه مرآت نیا نیز به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان منصوب شد.

,

در این حکم خطاب به مرآت نیا آمده است:

,

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه امور بانوان، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان منصوب می شوید.

,

امید است با استعانت از خداوند متعال در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی،موفق و موید باشید.

,

بنا براین گزارش پیش از این داداندیش به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان مشغول به فعالیت بوده و مرضیه مرات نیا نیز از کارشناسان با سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که سابقه دبیری چند جشنواره را در کارنامه خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه