اخبار داغ

امام جمعه دیّر:

مسوولین به فکر راه حل جدی برای مشکلات مردم باشند

مسوولین به فکر راه حل جدی برای مشکلات مردم باشند
امام جمعه دیّر گفت: مشکل کم آبی، قبوض بالای برق و عدم پرداخت مطالبات کشاورزان از مشکلات جدی شهرستان است که مسوولین باید برای آنها تدبیری بیاندیشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در گفتگو با سپاس، اظهار داشت: مسئله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و مسئله بیکاری جوانان در اولویت کاری مسوولین استان بویژه استاندار بوشهر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اضافه کرد: جوانان عزیز ما که ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده اند و مسوولیتی  را پذیرفته اند مکرر به ما مراجعه می کنند و جویای کار هستند.

,

امام جمعه دیّر در مورد مشکل کم آبی و قطعی های مکرر آب در شهرستان دیّر عنوان کرد: مسوولین اداره آب در تماس با ما با توجه به مشکلات خواستار همکاری مردم در مصرف بهینه آب و استفاده مردم  از منبع ذخیره برای ساعات بی آبی شدند.

,

وی ادامه داد: ما استان کم بارشی داریم و امسال نیز ذخیره آب چاه های محلی کم شده و آبی که قبلا از این چاه ها تزریق می شد با مشکل مواجه است  که مسوولین باید تدبیری بیاندیشند.

,

حسینی گفت: یکی دیگر از مشکلات بحث خسارت هایی است که سال گذشته به کشاورزان ما وارد شد و علی رغم قول هایی که مسوولین دادند متأسفانه این خسارات جبران نشده است.

,

وی تصریح کرد: مسئله قیمت بالای قبوض برق نیز این روزها برای مردم  مشکل ساز شده است و  آقایان می گویند تعرفه را بالا نبرده ایم ولی ظاهرا حواشی این قبض ها از مقدار مصرف مشترک بیشتر و چند برابر اصل ماجراست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه