اخبار داغ

دبیر جمنای استان مرکزی:

اظهارات ترامپ، سخنان یک سیاستمدار بی اطلاع از الفبای سیاست است/آمریکای تروریست پرور از مواضع خود شرمسار باشد

اظهارات ترامپ، سخنان یک سیاستمدار بی اطلاع از الفبای سیاست است/آمریکای تروریست پرور از مواضع خود شرمسار باشد
دبیر جمنای استان مرکزی گفت: سخنان ترامپ درباره تروریست بودن ایران، سخن یک سیاستمدار بی اطلاع از الفبای سیاست است. این نوع موضع گیری ها، نشان از استیصال آمریکا و افول از قدرت پوشالی اش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر جهانبخشی دبیر جمنای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش در خصوص اظهارات اخیر ترامپ گفت: اظهارات ترامپ در واقع عکس العمل آمریکا در مقابل قدرت، نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی است. این اظهارات چهره شیطانی آمریکاییها و سیاست مداران آمریکایی را بیشتر نمایان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

جهانبخشی اظهار کرد: آمریکا از گذشته تاکنون به دلیل اقتدار، ایمان، وحدت، سابقه تاریخی و ایستادگی ملت ایران با جمهوری اسلامی دشمنی دیرینه دارد،این دشمنی در برهه های زمانی با ادبیات مختلف از سوی سیاستمداران آمریکایی بیان می شود. آنها بر این باورند که با فشارها، تحریمها و تهدیدات می توانند ایران را از درون نابود کنند. ولی باید بدانند که ملت ایران در برابر نظام استکباری و مواضع شیطانی شیطان بزرگ یکپارچه است.

,

وی افزود: آمریکا در برجام براین مسئله متصور بود که اگر در مذاکرات، محدودیتهایی را برای ایران ایجاد کند، ملت ایران خسته می شود و عقب نشینی می کند.

,

دبیر جمنای استان مرکزی با بیان این مطلب که آمریکا تروریسم پرور است، ادامه داد: تروریستهای عالم، دست پروده آمریکا هستند؛ آمریکا آنها را تجهیز می کند و با توجه به مقاومت و ایستادگی ایران و سپاه پاسداران در مقابل دست پروده های آنها دشمنی خود را هر روز بیش از گذشته با ملت ایران نمایان می کند.

,

جهانبخشی گفت: سخنان ترامپ درباره تروریست بودن ایران، سخن یک سیاستمدار بی اطلاع از الفبای سیاست است. این نوع موضع گیری ها، نشان از استیصال آمریکا و افول از قدرت پوشالی اش دارد. آمریکا به مرحله ای رسیده است که حتی برخی از کشورهای دیگر او را سرزنش می کنند و در مقابلش موضع گرفته اند.

,

وی یادآور شد: این نوع موضع گیری آمریکا قابل پیش بینی بود و به صورت علنی تر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را نشان داد. اکنون آمریکا دیگر قدرت چندانی ندارد و این رویا که بخواهد ابرقدرت جهان باشد، نابود شده است.

,

دبیر جمنای استان مرکزی اظهار کرد: این موضع گیری آمریکا به جهانیان نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست؛ چراکه آمریکا در بزنگاهها همه را رها می کند و تنها به فکر منفعت خود است. به همین دلیل کشورها به سمت استقلال واقعی حرکت می کنند تا درس بزرگی به آمریکا بدهند.

,

جهانبخشی با تاکید بر این که باید عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور در برابر مواضع ترامپ قاطعانه باشد، خاطر نشان کرد:باید دستگاه سیاست خارجی کشور و دستگاه دیپلماسی اقتدار بیشتری از خود نشان دهند و سیاستهای اعلامی خود را عملیاتی کنند. همچنین موضع گیریهای قاطعانه تری در برابر سیاستهای غلط آمریکا داشته باشند تا آمریکا را بر سرجای خود بنشانند و پوشالی بودن قدرت آمریکا، غیر قابل اعتماد بودن، سیاست چندگانه و منفعت طلبانه آمریکا را در جهان برجسته تر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه