اخبار داغ

واکنش نمایندگان استان کرمان به اظهارات ترامپ علیه ایران:

ایجاد فاصله بین مردم و نظام آرزویی است که آمریکا به گور می برد/ سپاه محبوب ترین نیروی نظامی بین آزادی خواهان جهان است

ایجاد فاصله بین مردم و نظام آرزویی است که آمریکا به گور می برد/ سپاه محبوب ترین نیروی نظامی بین آزادی خواهان جهان است
نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه و در گفتگوهای مختلف اظهارات ضدایرانی ترامپ را محکوم کرده و نسبت به آن واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ ترامپ درسخنرانی پیش ازکنفرانس خبری کاخ سفید، برخلاف ادعاهایش مبنی براینکه در کنار ملت ایران است، از عبارت"terrorist nation"(ملت تروریست) استفاده کرد. اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی، ملت ایران و سپاه پاسداران با واکنش های زیادی از سمت مردم و مقامات ایرانی روبه رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه و در گفتگوهای مختلف این اظهارات ترامپ را محکوم کرده و نسبت به آن واکنش نشان دادند.

,

آمریکایی ها نشان داده اند که به هیچ چیز پایبند نیستند

, آمریکایی ها نشان داده اند که به هیچ چیز پایبند نیستند,

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در صبحگاه مشترک آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرمان گفت: امروز ما تکلیف خودمان را با آمریکایی ها مشخص کرده ایم و دیشب بر ما مشخص شد که آمریکایی ها در کجا قرار دارند و تکلیف ما با دشمن مشخص است .

,

 

,

وی اذعان داشت : آمریکایی ها می خواهند جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد زیرا میلیاردها دلار از منافعشان در منطقه به واسطه جمهوری اسلامی از بین رفته و سی و اندی سال است که با روش های مختلف با این انقلاب در حال مبارزه هستند و آمریکایی ها نشان داده اند که به هیچ چیز پایبند نیستند.

,

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث برجام افزود : رهبری در زمان مذاکره تیم هسته ای مطرح کردند که شما بروید و مذاکره کنید ولی بدانید که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و اکنون این یک نمونه عینی است .

,

پورابراهیمی گفت : در حال حاضر داد کشورهای اروپایی همچون آلمان و فرانسه در برجام  هم درآمده است و آن ها هم می گویند که آمریکا را قبول ندارند زیرا کشوری پیمان شکن است .

,

آمریکا به دنبال پیاده کردن قانون جنگل در دنیا است

, آمریکا به دنبال پیاده کردن قانون جنگل در دنیا است,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکایی ها به دنبال پیاده کردن قانون جنگل در دنیا هستند ، خاطر نشان کرد : آمریکایی ها نمی توانند هر کاری که دلشان می خواهند در دنیا انجام دهند اما در هر صورت ما باید تکلیفمان را بدانیم زیرا اکنون دشمنی در مقابل ما قرار گرفته که با تمام توان علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت است .

,

Image result for ‫پورابراهیمی‬‎

, Image result for ‫پورابراهیمی‬‎,

وی توضیح داد : ترامپ با کمال وقاحت مردم و ملت ما را یک ملت تروریستی می خواند در حالی که باید گفت تروریسم شما هستید که تمام جریان های تکفیری را در منطقه به راه انداخته اید؛ در جریان های مناظره ای انتخابات آمریکا ، ترامپ با کلینتون بسیاری از پرده ها باز شد و صحبت هایی را مطرح کردند و کلینتون ادعا کرد که ما عقبه جریان های منطقه بوده ایم و از آن ها حمایت و به سرویس های جاسوسی اسرائیل، انگلیس و آمریکا کمک کرده اند تا این جریان در منطقه رقم بخورد.

,

سپاه عزیزترین نقطه نظامی کشور ماست

, سپاه عزیزترین نقطه نظامی کشور ماست,

نماینده مردم کرمان و راور تاکید کرد : اگر سپاه مقتدر نبود امروز معلوم نبود که سوریه و عراق چه وضعیتی می داشت ولی اکنون سپاه را به تروریست بودن محکوم می کنند درحالیکه باید بدانند که سپاه عزیزترین نقطه نظامی کشور ماست و طبق جمله معروف امام راحل که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

,

پورابراهیمی گفت : آمریکایی ها خود تربیت کننده گروه های تروریستی هستند و منطقه را دچار آتش و خون کرده و مردم را دچار مشکل کرده اند؛ همه این موارد از روی دشمنی است که برخورد نظامی صورت می دهند.

,

صحبت های ترامپ از موضع ضعف و استیصال آمریکایی هاست

, صحبت های ترامپ از موضع ضعف و استیصال آمریکایی هاست,

وی  با اشاره به این که آمریکایی ها خود تربیت کننده گروه های تروریستی هستند، ابراز داشت: آن ها منطقه را دچار آتش و خون کرده اند و امروز قدرت حرف اول را در دنیا می زند و جمهوری اسلامی به این قدرت رسیده و صحبت های ترامپ از موضع ضعف و استیصال آمریکایی هاست.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : اکنون مسیر حرکت فراهم شده است و این مسیر متعلق به شهداست و عقبه آن مبانی  ارزشی و دینی ماست و مطمئنا خداوند هم کمک خواهد کرد و مسئولین هم باید وظیفه شناس باشند .
وی توضیح داد : آمریکا جز به نابودی کشور جمهوری اسلامی به چیز دیگری فکر نمی کنند و کار به هیچ جناحی ندارند و به دنبال ازبین بردن تفکر شیعه در منطقه هستند .
نماینده مردم کرمان و راور تاکید کرد : جمهوری اسلامی علیرغم همه این خصومت ها نشان داده است که مسیر حرکت خود را برای رسیدن به پیشرفت و شاخص های توسعه در دستور کار قرار داده است .

,
,
,
,

ایجاد فاصله بین مردم و نظام آرزویی است که آمریکا به گور می برد

, ایجاد فاصله بین مردم و نظام آرزویی است که آمریکا به گور می برد,

Image result for ‫حسین امیری خامکانی‬‎

, Image result for ‫حسین امیری خامکانی‬‎, Image result for ‫حسین امیری خامکانی‬‎,

 

,

حسین امیری خامکانی رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان گفت: حرف های ترامپ هیچ ارزش دیپلماتیکی نداشت و مردم ایران را درون نظام اسلامی در کنار رهبری، سپاه و دولت بیش از پیش متحدتر کرد.

وی عنوان کرد: سخنان ضد و نقیض ترامپ درباره ملت ایران هدفی جز اختلاف افکنی و تلاش برای ایجاد فاصله بین ملت و نظام نداشت؛ آرزویی که به گور خواهند برد.

,
,
,

 

,

سپاه محبوب ترین نیروی نظامی بین آزادی خواهان جهان است

, سپاه محبوب ترین نیروی نظامی بین آزادی خواهان جهان است,

شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سیرجان خبر درخصوص سخنرانی ترامپ اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ دوران بزن و در رو تمام شده و جواب تهدید، تهدید است.

, سیرجان خبر,

Image result for ‫شهباز حسن پور‬‎

, Image result for ‫شهباز حسن پور‬‎,

 
حسن پور بیان کرد: اگر سپاه نبود،کشور هم نبود امروز ارتش کودک کش و اشغال گر آمریکا منفورترین ارتش نزد آزادیخواهان جهان است و سپاه به عنوان حامی مردمی محبوب ترین نیروی نظامی بین تمام آزادیخواهان جهان است.

,
,

 
نماینده مردم سیرجان درخصوص تحریم های جدید آمریکا گفت: ایران۴۰سال تحریم است لذا از تحریم هراس نداریم و باید به توان نیروهای داخل تکیه کنیم.

,
,

 
وی خاطرنشان کرد: نسخه شفا بخش اقتصاد ایران اقتصاد مقاومتی است که همه باید به توان نیروهای متخصص و متعهد داخلی خودمان توجه و در رابطه با دنیا به غیر از رژیم اشغالگر قدس و از فناوری های روز دنیا بتوانیم استفاده کنیم.

,
,

سپاه پاسداران مظهر اقتدار ملی ماست/ نقش تاریخی رهبرمعظم انقلاب ،توطئه شیاطین را ناکام خواهد گذاشت

, سپاه پاسداران مظهر اقتدار ملی ماست/ نقش تاریخی رهبرمعظم انقلاب ،توطئه شیاطین را ناکام خواهد گذاشت,

احمد حمزه نماینده مردم جنوب کرمان نیز با انتتشار بیانیه ای نسبت به اظهارات رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

,

Related image

, Related image,

در این بیانیه آمده است:

,

"صحبت های ترامپ نشان از عدم تسلط وی به اوضاع سیاسی و جغرافیایی جهان و همچنین ناتوانی در تعلیق برجام توسط دولت امریکا بود.

,

اینجانب رجا واثق دارد ، که همچون همیشه در همه ادوار حساس پس از انقلاب ، رهبری هوشیار و اگاه، ارکان نظام و مردم همیشه در صحنه با ایفای نقش تاریخی خویش ، این توطٸه شیاطین را نیز ناکام خواهند گذاشت.
در این شرایط انچه مهم است ، این است که :
۱_ ما هوشیاری خویش را حفظ نموده و فارغ از احساسات ، تمامی جوانب مسٸله را بطور دقیق مورد نظر قرار داده و برای همه سناریوهای احتمالی خویش را اماده سازیم.

,
,
, ۱, _ , ما هوشیاری خویش را حفظ نموده و فارغ از احساسات ، تمامی جوانب مس, ٸ, له را بطور دقیق مورد نظر قرار داده و برای همه سناریوهای احتمالی خویش را اماده سازیم, .,

۲_ مصونیت خویش را با اقدامات لازم در قبال شیاطین بالا ببریم مثل:
الف _با حفظ وحدت همه گروهها ، انسجام ملی خویش را بالاتر ببریم

, ۲, _ , مصونیت خویش را با اقدامات لازم در قبال شیاطین بالا ببریم مثل, :,
,

ب _ با جذب سرمایه گذاران بین الملی و درهم تنیدگی اقتصاد ملی خویش با اقتصاد سایر کشورهای مهم دنیا تاثیر گذاری امریکا را کاهش دهیم
ج _نقاط ضعف اقتصادیمان را بخوبی شناسایی و با مخل های اقتصاد برخورد جدی و معقول نماییم.
د _بین متحدین امریکا با این کشور تا میتوانیم فاصله ایجاد کنیم.
ه_ از هرگونه گفتار و رفتار که میتواند منشا بروز چند دستگی در احاد ملت شود ، شدیدا ممانعت بعمل اوریم.

,
,
,
,

۳_ پیام عقلانیت به دنیا مخابره نماییم. در این شرایط حساس باید به دنیا نشان دهیم ، ایران خواهان حفظ صلح و ثبات جهانی و ارامش همه مردم دنیا بوده و خواهان عدم اشاعه سلاح هسته ای ، مبارزه با همه اشکال تروریسم ، حفظ و تامین حقوق اولیه همه انسانهاست.

, ۳, _ , پیام عقلانیت به دنیا مخابره نماییم. در این شرایط حساس باید به دنیا نشان دهیم ، ایران خواهان حفظ صلح و ثبات جهانی و ارامش همه مردم دنیا بوده و خواهان عدم اشاعه سلاح هسته ای ، مبارزه با همه اشکال تروریسم ، حفظ و تامین حقوق اولیه همه انسانهاست, .,

۴_ پیام اقتدار به دنیا مخابره کنیم
الف _بسیج و سپاه پاسداران مظهر اقتدار ملی ما هستند ، و با حمایت همه جانبه از این نهادهای مقدس ، نشان دهیم که ارتش ۲۰ میلیونی مورد نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) حقیقتا شکل گرفته و همه مردم ما تحت فرماندهی معظم کل قوا اماده دفاع در برابر هجمه های بدخواهان به سپاه پاسداران و نظام مقدس اسلامی و دفاع از مظلومین عالم هستند.
ب _در بحث موشکی و توان دفاعی کشور هر چه لازم بدانیم ، بدون توجه به نظرات شیاطین با اقتدار کامل پیش خواهیم برد.
ج _وحدت و انسجام ملی خویش را در زمینه دفاع از کیان نظام و انقلاب در معرض دید جهانیان بگذاریم.
د_ در بحث هسته ای ، اگر لازم شود میتوانیم به سرعت به نقطه قبل از برجام برگردیم ، و به سرعت در این زمینه پیش رویم و دیگر حد یقفی برای ما وجود ندارد ، مگر فتاوی رهبر معظم انقلاب.

, ۴, _ , پیام اقتدار به دنیا مخابره کنیم,
,
,
,
,

ه_ اجازه ندهیم سیگنالهای منفی اقتصادی در شرایط فعلی از کشور مخابره شود

, ه_ اجازه ندهیم سیگنالهای منفی اقتصادی در شرایط فعلی از کشور مخابره شود,

اینجانب مطمئنم که با الطاف بیکران الهی و در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری ، ایران عزیز ما این بحران را نیز با سربلندی پشت سر خواهد گذاشت ، ناکامی و روسیاهی به دشمنان ما خواهد ماند

,

ان شاءالله

,

دکتر احمد حمزه

,

خادم مردم شریف پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی"

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه