اخبار داغ

تلاش برای رخت محرومیت بر تن مناطق محروم کردستان / خدمت ۷۵۰ میلیون تومانی کمیته‌امداد

تلاش برای رخت محرومیت بر تن مناطق محروم کردستان / خدمت ۷۵۰ میلیون تومانی کمیته‌امداد
کمیته امداد استان کردستان درزمینه ارائه خدمات ویژه حمایتی در روستاها و مناطق محروم این استان ۷۵۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری هزینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدام‌های بسیاری در راستای زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق محروم کشور صورت گرفته است و مناطق محروم استان کردستان نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

 

,

فرخ ذره‌بینان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه یکی از گروه‌های جامعه هدف این نهاد خدمت به مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی و محروم است، عنوان کرد: کمیته امداد استان کردستان درزمینه ارائه خدمات ویژه حمایتی در روستاها و مناطق محروم این استان ۷۵۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری هزینه کرده است.

,

 

,

 

,

وی بابیان اینکه هزار و ۴۰۰ عدد پنکه به ارزش ۲۵۲ میلیون تومان در تابستان سال جاری در بین مددجویان مناطق محروم این استان توزیع شد، افزود: همچنین ۲۰۶ عدد تانکر آب به ارزش ۲۴ میلیون تومان در روستاهای محروم این استان توزیع شد.

,

 

,

 

,

ذره‌بینان درباره پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه به دختران و پسران مددجویان مناطق محروم کردستان اعلام کرد: علاوه بر پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به ۲۴۰ نفر از دختران و پسران تحت حمایت کمیته امداد در این مناطق ۱۶۰ میلیون تومان نیز به‌صورت ویژه به این افراد در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.

,

 

,

 

,

وی همچنین از پرداخت بن تغذیه به ۷۵۷ کودک دچار تغذیه زیر پنج سال این مناطق به ارزش ۳۰۸ میلیون تومان خبر داد و گفت: در جهت کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم این استان ۱۲۸ میلیون تومان برای شش هزار و ۶۵۶ دانش‌آموز نیازمند این مناطق در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

,

 

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به سایر خدمات این نهاد در روستاهای مناطق محروم استان کردستان بیان کرد: خدمات درمانی و پرداخت فراشنیز، کمک به ارتقاء شاخصه‌های بهداشتی، پرداخت کمک‌معیشت و تسهیلات قرض‌الحسنه از دیگر خدمات حمایتی این نهاد در روستاها و مناطق محروم استان است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه