اخبار داغ

70 درصد از پست های درجه یک پنتاگون خالی هستند

70 درصد از پست های درجه یک پنتاگون خالی هستند
ممکن است پنتاگون بدون این که 40 جایگاهش پر شود، به خوبی وضعیت موجود را حفظ کند اما برای انجام دستور کار ترامپ و ماتیس، اعضای تعیین شده مورد نیاز خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "تیتریک"،  washingtonexaminer نوشت: هفتاد درصد از پست های درجه یک پنتاگون خالی هستند زیرا تأییدیه ها به تعویق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", washingtonexaminer,
 
,
به دلیل تعلل و سرعت پایین دولت ترامپ در تأیید و انتصاب نامزدها، 70 درصد از پست های بالای پنتاگون هنوز خالی باقی مانده اند.فقط 17 جایگاه از 57 جایگاه در پنتاگون که نیاز به تأیید مجلس سنای آمریکا دارند، توسط نمایندگان ترامپ پر شده است. با توجه به تعلل دولت، لازم به ذکر است که این 17 جایگاه در طی دو ماه مشخص شده اند.
,
 
,
توماس اسپهر (Thomas Spoehr) مدیر مرکز دفاع ملی در بنیاد میراث گفت: "من فکر می کنم ما باید بسیار نگران باشیم و گزارش های غیر رسمی که من از پنتاگون دریافت می کنم نشان می دهد که این یک مشکل است."
,
 
,
کاخ سفید که ثبت نام نامزدان را با روندی آهسته انجام داده بود، این هفته نام سه نفر دیگر از جمله جان رود (John Rood) معاون ارشد ریاست جمهوری در لاک‌هید مارتین (Lockheed Martin) شرکت هوافضا و دفاع برای معاون وزارتخانه دفاع، را اعلام کرد.
,
 
,
در مجموع، 23 تن از نامزدهای ترامپ در مرحله ای از تأیید قرار دارند که یا نام آنها اعلام شده و یا در انتظار اقدامات مجلس سنا هستند. اما هنوز 17 جایگاه مربوط به پنتاگون از سوی رئیس جمهور حتی نام برده نشده اند.
,
 
,
کمیته خدمات مسلحانه مجلس سنا که دارای مجوز تشخیص صلاحیت نامزدان وزارت دفاع است به یک تنگنای عمده برای ترامپ تبدیل شده است.
,
 
,
سناتور مک کین رئیس کمیته گفته است که او مارک اسپر نامزد وزیر ارتش، یکی از لابی گران برتر شرکت پیمانکار دفاعی Raytheon و دیگران را نگه می دارد زیرا او می خواهد اطلاعاتی را برای دولت ترامپ در مورد عملیات نظامی در افغانستان و عراق فراهم کند.
,
 
,
کمیته مک کین از ماه جولای تاکنون، به غیر از انتصاب مجدد ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، جلسه تأیید را برگزار نکرده است. از 23 نامزدِ در روند تأیید، 16 نفر از آنها در کمیته خدمات مسلح قرار دارند.
,
 
,
جیم ماتیس وزیر دفاع آمریکا و ژنرال دانفورد، در روز 3 ماه اکتبر در مورد وضعیت در افغانستان به کمیته خدمات مسلحانه اطلاعاتی را دادند.
,
 
,
در حال حاضر، ممکن است پنتاگون بدون این که 40 جایگاهش پر شود، به خوبی وضعیت موجود را حفظ کند اما برای انجام دستور کار ترامپ و ماتیس، اعضای تعیین شده مورد نیاز خواهند بود.
,
 
,
اسپهر (Spoehr) گفت: "اگر واقعا می خواهید تغییراتی انجام دهید، اگر می خواهید کارها را به روش دیگری انجام دهید ... باید این انتخاب های سیاسی را نه فقط در سطوح بالا، بلکه در تمام رده های مختلف انجام دهید."
,
 
,
معصومه میرحسینی - تیتریک
, معصومه میرحسینی - تیتریک,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه