اخبار داغ

واکنش مردم زنجان به سخنرانی اخیر ترامپ

آمریکا در عهد شکنی سابقه تاریخی دارد/ خلیج فارس همیشه فارس است

آمریکا در عهد شکنی سابقه تاریخی دارد/ خلیج فارس همیشه فارس است
مردم شهر زنجان در خصوص سخنرانی اخیر ترامپ و عهدشکنی های آمریکا در برجام نظرات خود را بیان کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; دونالد ترامپ عصر روز جمعه به وقت واشنگتن در کاخ سفید در سخنانی ضمن تکرار ادعاهای تاریخ مصرف گذشته و واهی خود علیه ایران و برجام با بیان این‌که ایران با سلاح‌های خود کشتیرانی آزاد را در خلیج عربی (فارس) مورد تهدید قرار می‌دهد، ادامه داد: ایران آمریکایی‌ها را در داخل ایران به اتهام واهی زندانی می‌کند و حملا ت سایبری به زیرساخت‌های ما و ارتش ما کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

این مقام آمریکایی با اشاره به چگونگی تصویب بر جام از نگاه خودش تصریح کرد: دولت قبلی آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را لغو کرد، در زمانی که این امکان وجود داشت که حکومت ایران از هم بپاشد.

,

ترامپ همچون گذشته برجام را یکی از بدترین توافقات عنوان کرد و مدعی شد که این یک توافق یک جانبه است و همان ذهنیتی که باعث به وجود آمدن برجام شد باعث انجام معادلات بد تجاری با این کشور شد.

,

وی افزود: از زمان امضای برجام تجاوزگری خطرناک ایران بیشتر شده است. این در حالی است که تحریم‌ها علیه ایران لغو شده و این کشور با دیگر اعضای برجام وارد معاملات اقتصادی پرسودی شده است.

,

این اقدام و موضع ترامپ در حالی مطرح می‌شود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع تعیین پایبندی ایران به برجام برای هشت بار تا کنون پایبندی ایران به تعهداتش بر اساس برجام را تایید کرده است.

,

این سخنان سخیف ترامپ موجب شد تا موجی از عکس العمل های شخصیت های جهانی و ایرانی علیه وی شکل بگیرد، مردم زنجان نیز همچون سایر استان های کشور به این سخنان عکسل العمل نشان دادند.

,

, ,

کاظمی یکی از دانشجویان شهر زنجان موضع گیرهای ترامپ را موجب ایجاد موانعی در روابط بین دو کشور عنوان کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نبوده و مسئولان باید با قدرت عمل بهتر و عکس العمل مناسب به سخنرانی های ترامپ به ویژه به تهدیدها و توهین های وی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دهند.

,

وی ادامه داد:روی هیچ کدام از حرف های ترامپ و حرف های روسای پیشین آمریکا نمی توان حساب باز کرد و مسئولان باید به این خیانت ها موضع گیری مناسب تری داشته باشند.

,

این شهروند زنجانی با بیان اینکه خلیج فارس حتی قبل از اینکه آمریکا کشف شود، خلیج فارس فارس بوده است،گفت: این مواضع از روی دشمنی با نظام اسلامی است.

,

خانم مهاجری یکی دیگر از شهروندان زنجانی است که که ترامپ را شخصیت خودخواهی می داند و معتقد است، ایران جوان و شهید برای پایداری داده است و با این سخنان سخیف کوتاه نمی آید.

,

وی گفت: آمریکا همواره عدم پایبندی خود را به برجام نشان داده است.

,

وی در خصوص استفاده از واژه خلیج عربی به جای خلیج فارس،افزود: به نظرم کسی که اطلاعات ندارد نباید سخن بگوید.

,

این بانوی زنجانی با بیان اینکه مسئولان باید جواب دندان شکن به این سخنان ترامپ دهند، گفت: انسجام و اتحاد داخلی پاسخی مناسب خواهد بود.

,

علیمحمدی دیگر بانوی زنجانی است که معتقد است همانگونه که امام خمینی (ره) از اول آمریکا را شیطان بزرگ نامیده اند امروز هم نباید به حرف هایش اعتماد کنیم.

,

وی گفت: تغییر نام خلیج فارس توطئه شیطان است و نباید اجازه دهیم این توطئه ادامه یابد.

,

این بانوی زنجانی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا ثبات شخصیت ندارد و حرف هایش برای ما مهم نیست.

,

, ,

عباسی از دیگر بانوان زنجانی است که معتقد است ملت ایران همواره در مقابل دیکتاورهای آمریکا ایستاده است و امروز هم باید مستحکمتر عمل کند.

,

وی گفت: از بی سوادی ترامپ است که خلیج فارس را خلیج عربی می گوید.

,

سمیه خادمی نیز با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،ادامه داد: چند سال است که این حرف ها زده می شود و به نتیجه نمی رسد.

,

وی بیان داشت:آمریکا هیچ گاه به برجام پایبند نبوده است و نمی تواند کاری کند.

,

این بانوی زنجانی خاطرنشان کرد:خلیج فارس همیشه فارس است و این گفته نشان می دهد که آمریکا از ایران عصبانی است،در حالی که ملت ایران با این حرف ها تحریک نمی شود.

,

زهرا محمدی فرد نیز در این خصوص گفت: رئیس جمهور آمریکا نمی تواند کاری کند چرا که ملت ایران همواره از داشته هایش دفاع می کند.

,

وی افزود: آمریکا همواره عهد شکن بوده و هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

,

این بانوی زنجانی یادآور شد: مردم باید پشتیبان دولت بوده و اجازه ندهند آمریکا در کارهای کشور ما دخالت کند.

,

, ,

سپهری دیگر بانوی زنجانی نیز گفت: از اول مشخص بود آمریکا شیطان بزگ است و نمی تواند به برجام پایبند باشد.

,

وی بیان داشت: باید مثل سابق ملت ایران با دفاع از داشته های خود مشت محکم بردهان آمریکا بزنند.

,

این شهروند زنجانی تصریح کرد: خلیج فارس همواره خلیج فارس باقی می ماند و نقشه های شیطان بزرگ نقش برآب می شود.

,

, ,

یکی دیگر از شهروندان زنجانی نیز در پاسخ به سخنرانی اخیر ترامپ گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این پاسخ ما به این سخنرانی است.

,

وی با بیان اینکه ترامپ حداقل اطلاعات جغرافیایی را ندارد که خلیج فارس را عرب می گوید،گفت: ملت ایران با مشت محکم به سخنان جواب می دهند.

,

 شهروند دیگر نیز با اشاره به اینکه در طی چهل سال گذشته آمریکا همواره با نظام اسلامی در دشمنی بوده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می نامیدند و امروز علت این نامگذاری کاملا مشخص است.

,

, ,

وی با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال منافع خود بوده است، ادامه داد: منابع متعدد کشور ما از جمله نفت و گاز برای آمریکا مهم بوده و به دنبال این منابع است.

,

این شهروند زنجانی بهانه های موشک، هسته ای را هرزه گویی دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران هوشیار هستند در این چهل سال همواره با دشمن دست و پنجه نرم کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای رسیدن به آرمان های خود شهید داده است، افزود: دولتمران نظام اسلامی نیز هوشیار هستند، رئیس جمهور به خوبی در سازمان ملل از حقوق ملت ایران با زبان نرم،گویا و خوش دفاع کرد.

,

این شهروند زنجانی خاطرنشان کرد: ایران از نظر دفاعی قدرتمند است و می خواهند ما را ضعیف کنند.

,

, ,

طهماسبی دیگر شهروند زنجانی نیز در خصوص سخنرانی ترامپ گفت: آمریکا دشمن چند ساله کشور ما است و دشمن همواره در حال ضربه زدن است.

,

وی گفت:ترامپ معلوم الحال است و نمی توان انتظار بیشتری از وی داشت.

,

این شهروند زنجانی با بیان اینکه خلیج فارس قدمت تاریخی طولانی دارد و نامیدن خلیج عربی برای آن تنها نظریه دشمن است،گفت: این نام همیشه تثبیت شده است و هیچ کس نمی تواند قضیه را عوض کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه