اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش فراهان خبر داد

برگزاری چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه ای در فراهان

برگزاری چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه ای در فراهان
رئیس آموزش و پرورش فراهان گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزن فراهان، بر اساس ظرفیت های مدارس در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محسن آبادی، رئیس آموزش و پرورش فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزن فراهان، بر اساس ظرفیت های مدارس در رشته های ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بازی های بومی و محلی، کوهپیمایی و طناب کشی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سه دوره قبل افزود: مطابق با برنامه های صورت گرفته، امسال این المپیاد از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه با شعار «ورزش صبحگاهی، حیاط پویا، ورزش با خانواده» با مشارکت دانش آموزان فراهانی در هفته تربیت بدنی در سطح مدارس برگزار می شود.

,

محسن آبادی بیان کرد: تمام مراحل اجرایی این المپیاد از ابتدا تا انتها برعهده دانش آموزان است و این المپیاد بهترین فرصت برای مشارکت دانش آموزان و تمرین تقویت اعتماد به نفس در آنان است.

,

رئیس آموزش و پرورش فراهان با اشاره به نقش پررنگ دبیران تربیت بدنی در اجرای موفق این المیپاد ورزشی در مدارس خاطر کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در چهارمین سال پیاپی و با هدف تقویت روحیه خود باوری در دانش آموزان، ایجاد شور و نشاط در مدارس، مشارکت بیشتر اولیا در امور مدرسه و تکمیل فعالیت های درس تربیت بدنی اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه