اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

آمریکا اگر عرضه دارد در میدان عمل با جوانان ایران روبه رو شود

آمریکا اگر عرضه دارد در میدان عمل با جوانان ایران روبه رو شود
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: آمریکا اگر عرضه دارد در میدان عمل با ملت ایران وارد شود و فقط با تهدیدات توخالی و راه انداختن جنگ های نیابتی قصد انتقام از ملت ایران نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو اصلانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در واکنش به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: ادبیات ترامپ گرچه تند بود اما از رژیم جنایتکار آمریکا که با خوی استکباری و زیاده طلبی به یاوه گویی می پردازد غیر قابل تصور نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: جوانان برومند کشور ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع) جواب گفته های ریاکارانه و مبتنی بر زیاده خواهی با خوی وحشی گری آمریکایی ها را در میدان عمل داده اند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: آمریکا اگر عرضه دارد در میدان عمل با ملت ایران وارد شود و فقط با تهدیدات تو خالی و راه انداختن جنگ های نیابتی قصد انتقام از ملت ایران را نداشته باشد.

,

وی با یادآوری این که جوانان ایران در میدان عمل همواره به دشمن نشان داده اند ذره ای از آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نمی آیند، ادامه داد: ملت ایران برای حرف های فردی که به دور از عقلانیت توأم با تزویر ، ریا، خشونت و تهدید مخصوص استکبار جهانی سخن بگوید "پشیزی" ارزش قائل نیست و همیشه در مسیر الهی با توکل بر خداوند قدم برمی دارد.

,

اصلانی افزود: دولت آمریکا به سبب دوری از معنویت و اخلاق، روز به روز در گرداب فساد و فحشا غرق می شوند بنابراین حکومت آمریکا بر مبنای تزویر، مفسده و جنگ افروزی شکل گرفته و سابقه ی مشخصی دارند.

,

وی رئیس جمهور آمریکا را همانند سگ گرسنه ای دانست که وقتی گرسنگی، ترس و وحشت بر آن حاکم شود همه اطرافیان خود را می دَرَد، گفت: ترامپ مثل سگی است که از ترس و وحشت گسترش پیام انقلاب اسلامی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در مقابله با داعش برای حرکت و مقاومت اسلامی پیش آمده به نوعی عکس العمل نشان می دهد و این ناشی از سرخوردگی ، ناامیدی و یأس است.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادبیات ترامپ را ناشی از زخم های زیادی دانست که پیکره آن ها را رو به ضعف برده و همراهی دنیا با اقتدار، پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی آن ها را مانند سگ هار اینگونه در دنیا رها کرده است.

,

وی با بیان این که ملت ایران ادبیات آمریکایی ها را بر اساس عقل و منطق نمی دانند، گفت: همانگونه که ائمه معصومین (ع) فرمودند « خدا دشمنان ما را از احمق ها آفرید»، گفته ها و حرکات آمریکا باعث انسجام هر چه بیشتر ملت ایران می شود.

,

اصلانی بیان داشت: سپاه برای دفاع از مظلومان، مستضعفان جهان و کودکان مظلوم یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق سینه سپر کرده و طبیعی است که دشمنان کینه ی سپاه را به دل داشته باشند.

,

وی در خاتمه بیان داشت: سپاه در برابر آمریکا مانند لشکر عاشورا در برابر لشکر یزید است که در نهایت پیروزی برای لشکر امام حسین (ع) بود که امروز نتیجه آن تمام جهان را در برگرفته و از لشکر یزید جز نامی ننگ آلود، خفت و جنایت در تاریخ باقی نمانده است و با توکل بر خدا این پیروزی برای سپاه پاسداران هم رخ خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه