اخبار داغ

بیانیه هیئت های مذهبی شهرستان اردل در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ

بیانیه هیئت های مذهبی شهرستان اردل در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ
هیئت های مذهبی شهرستان اردل در پی اظهارات سخیف و بی‌ پایه و اساس ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، علیه ارزش‌های نظام و ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا بیانیه‌ای صادر و با اعتراض به این سخنان آن را به‌شدت محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، در پی سخنان توهین‌آمیز و سخیفانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره ملت ایران، هیئت های مذهبی شهرستان اردل با صدور بیانیه‌ای ضمن اعتراض به این سخنان آن را به‌شدت محکوم کردند.

در این بیانیه با اشاره به ایام ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، رشادت و جان‌فشانی آمده است:

ما هیئت های عزادار حسینی در پاسخ به یاوه‌گویی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌داریم، همواره تاریخ چهره پلید دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و این خاک پاک را به چشم جهانیان نشان داده و همگان را به تحسین ایران و ایرانی واداشته است. رئیس جمهور آمریکا و مزدوران این شیطان بزرگ بدانند که ایرانیان همواره در طول تاریخ به باور آمیخته شده با مقدساتشان بالیده و هر گونه توهین و هتک حرمت به ارزش‌ها و باورهای اعتقادی‌شان را با حضور و اقدامی کوبنده و دندان‌شکن پاسخ داده‌اند.

مردم ایران پس از تحمل بار سنگین دیکتاتوری و وابستگی به ابرقدرت‌های شرق و غرب و به‌خصوص آمریکا، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استقرار نظام مردم‌سالاری دینی، سیاست صلح‌جویی و انسان‌دوستی خود را به تمام جهانیان نشان داده است، اما در مقابل، آمریکا و هم‌پیمانان او از همان روزهای اول انقلاب با اقدامات مداخله‌جویانه و خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در پی براندازی نظام مقدس اسلامی بوده‌اند.

مردم شریف ایران هنوز کارنامه سیاه آمریکا برای حمایت از صدام در جنگ هشت‌ساله تحمیلی، حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری، کودتا و ایجاد ناامنی در منطقه و غیره را فراموش نکرده بودند که ترامپ در سخنان اخیرخود با وقاحت تمام و در اظهاراتی نادرست و خصمانه، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده وازنام جعلی خلیج عربی به‌جای خلیج‌فارس استفاده کرد.

ترامپ در حالی ایران را حامی تروریسم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را گروهک تروریستی می‌خواند که تمام کشورهای منطقه می‌دانند حضور بشردوستانه سپاه در منطقه در راستای برقراری آرامش و امنیت و مبارزه با تروریسم است و آمریکا خود یکی از بزرگ‌ترین حامیان تروریسم در منطقه خاورمیانه هست.

ما هیئت های عزادارحسینی در شهرستان اردل در کنار ملت همیشه درصحنه ایران، علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و حامیان صهیونیستی‌اش به آن‌ها اعلام می‌کنیم که این‌گونه دشمنی‌ها و خباثت‌ها موجب تقویت روحیه اتحاد و انسجام ملی ملت شجاع و غیور ما می‌گردد.

امید است که با اتکا به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین حمایت قاطع از مؤلفه‌های اقتدار و قدرت دفاعی و تقویت بنیه‌های اقتصادی کشور، بتوانیم آینده درخشانی را برای کشور عزیزمان ایجاد نماییم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, .,
,
, :,
,
, . , .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه