اخبار داغ

اساتید بسیجی دانشگاه ها استان مرکزی تاکید کردند؛

تمرکز اصلی آمریکا بر راهبرد تضعیف مؤلفه‌های اقتدار ملی ایران

تمرکز اصلی آمریکا بر راهبرد تضعیف مؤلفه‌های اقتدار ملی ایران
سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مرکزی در ارتباط با سخنرانی رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مرکز آموزش عالی استان مرکزی آمده است: استراتژی ایالات‌متحده آمریکا درخصوص جمهوری اسلامی ایران و سخنان سخیف، غیر منطقی و نسنجیده اخیر ترامپ که از روی عصبانیت و با جعل جغرافیا و تاریخ برای دلخوشی رژیم غاصب صهیونیزم و مرتجعین منطقه بیان گردید هم جهت با سیاست کلی این کشور در قبال کشورمان از زمان پیروزی انقلاب  است که هر روز به شیوه ای جدید بیان می شود. تمرکز اصلی این راهبرد بر تضعیف و درنهایت نابودی مؤلفه‌های اقتدار ملی ایران است تا درنهایت آن را مجبور به کنار گذاشتن سیاست خود در منطقه و اتخاذ سیاست‌های همسو با آمریکا نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه بیانیه آمده است:مسئله هسته‌ای برای  آمریکا ابزاری، برای فشار به ایران تلقی می شودچرا که به گواه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در پی استفاده صلح‌آمیز از انرژی اتمی است و برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد. لذا هدف اصلی آمریکا از بازیچه قرار دادن برجام بیشتر فشار برسپاه پاسداران و تأثیرگذاری بر برنامه موشکی و دفاعی ایران و سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی آن است.

,

این بیانیه می افزاید: ما دانشگاهیان به دنیا اعلام می کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز به‌عنوان مقتدرترین و محبوب‌ترین نیروی ضد‌تروریست منطقه رویاهای کثیف سردمداران آمریکا را یکی پس از دیگری آشفته نموده است در قلب ملت رشید ایران جای دارد و میدانیم اگررهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اقدامات نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.همچنین اعلام می داریم ارتقاء توان دفاعی و موشکی برای مقابله با توطئه های شیطان بزرگ و صهیونیزم بین الملل و وابستگان جیره خوار آنان در منطقه مسیر توسعه بی وقفه خود را با انگیزه تر و مصمم تر از گذشته ادامه خواهد داد. "تا کور شود هر آنکه نتواند دید "

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه