اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم:

ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در نسیم شهر با جدیت پیگیری می‌شود / نسبت به وظایف خود آگاهی کامل دارم

ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در نسیم شهر با جدیت پیگیری می‌شود / نسبت به وظایف خود آگاهی کامل دارم
نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم گفت: نسبت به وظایف یک نماینده مجلس آگاه هستم، اما در مقابل سنگ اندازی عده‌ای بر سر راه پیشرفت بهارستان، ساکت نخواهم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم در گفت‌و گو با بهارستانه با اشاره به وجود مشکلات آبی در سطح بهارستان، بیان داشت: به امید خدا تصفیه خانه شهرستان بهارستان طی چند روز آینده کلنگ زنی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تصفیه خانه اخذ شده است، تصریح کرد: اخذ اعتبارات برای ساخت تصفیه خانه شهرستان بهارستان را به‌طور مرتب پیگیری می کردم و با اخذ اعتبارات آن طی چند روز آینده ساخت تصفیه خانه شهرستان بهارستان را آغاز خواهیم کرد.

,

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در رابطه با دلایل فعالیت وی در امور پیشبرد فعالیت شهرداری‌ها، اظهار داشت: وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت است که این دو امر را انجام می دهم و نسبت به وظایف خود آگاه هستم، اما برخی که مدام در فکر سنگ اندازی و عیب‌جویی هستند تا در مسیر پیشرفت شهرستان بهارستان سنگ اندازی کنند، بدانند نوروزی به‌علت علاقه به مردم و رفع محرومیت علاوه بر انجام وظایف نمایندگی درپی پروژه‌های عمرانی و پیگیری اعتبارات آن است تا با اجرای این پروژه‌ها از منطقه محرومیت زدایی شود.

,

وی همچنین با تاکید بر این‌که مسئولان تنها باید به فکر خدمت باشند، تبیین کرد: امروز بهترین نعمت یعنی خدمت به مردم، نصیب ما مسئولان شده است و باید قدردان این نعمت باشیم و با همدلی، وحدت و تعامل مناسب در فکر سازندگی منطقه باشیم، البته عده‌ای هم در منطقه هستند که هر کاری انجام دهیم فقط در فکر نفاق و تفرقه هستند تا منطقه در محرومیت بماند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی در پایان باتوجه به لزوم بهبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی در بهارستان، افزود: ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه‌السلام در نسیم شهر را امروز در دیدار با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران مجدد یادآور شدم و توافقات خوبی صورت گرفت، که به امید خدا ساخت آن با جدیت دنبال می‌شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه