اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

امام سجاد(ع) سیاسی ترین عنصر زمان خود بود

امام سجاد(ع) سیاسی ترین عنصر زمان خود بود
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه امام سجاد(ع) سیاسی ترین عنصر زمان خود بودند، گفت: از آنجایی که مواضع ایشان در مقابل حکومت روشن بود لذا باید در راستای فراگیری سیاست امام سجاد(ع) تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آیین اختتامیه هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس با اشاره به ادعیه های امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه اظهار کرد: موضوعی که اکثر محققین اسلام روی آن تاکید دارند این است که امام سجاد خود را ازمسائلی که مربوط به سیاست بوده جدا کرده و به فقط به دعا پرداخته است در حالی که اگر در دعاهای صحیفه سجادیه ایشان تدبر کنیم، می بینیم سراسر صحیفه مربوط به مسائل سیاسی و دغدغه های ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

نعیم آبادی با اشاره به اینکه دستگاه بنی امیه دستگاه تبعیض نژادی است، افزود:سیاست بنی امیه سیاست برتری عرب بر غیر عرب و تبعیض های نژادی بود؛ آنها مخالف حضور غیر عرب در مسائل حکومتی بودند که امام سجاد درمقابل این سیاست با دانش وعمل ایستاد.

,

وی تصریح کرد: من معتقدم امام سجاد(ع) سیاسی ترین عنصر زمان خود بود، مواضع ایشان در مقابل حکومت روشن بود لذا باید در راستای فراگیری سیاست امام سجاد تلاش کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: دنیا از عاشورا می ترسد؛ امام سجاد احیاگر فرهنگ عاشورایی است؛ دلیل شهادت امام سجاد سیاسی بودن ایشان بود و  با سیاست خود توانستند شاگردانی تربیت کنند که بعدها عاشورایی دیگر رقم زدند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه