اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر خبر داد:

برگزاری اردو جهادی 10روزه دانش آموزی در مدارس

برگزاری اردو جهادی 10روزه دانش آموزی در مدارس
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: اردوهای جهادی 10روزه بسیج دانش آموزی حوزه فاطمه زهرا (س) شهرستان بوشهر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوهای 10 روزه جهادی بسیج دانش آموزی در مدارس بوشهر، گفت: هدف از برگزاری این اردوها کمک به آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترس فرهنگ مسئولیت پذیری در دانش آموزان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در عرصه های مختلف زیباسازی، مرمت و رنگ آمیزی فضاهای آموزشی مدارس جهت آماده سازی برای سال تحصیلی جدید کارهای عمرانی و زیباسازی انجام می شود.

,

فلاحی خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این اردوهای جهادی فعالیت های فرهنگی و تشکیل حلقه های صالحین و دیدار با خانواده شهدا و اهدا بسته فرهنگی به شرکت کنندگان طرح نیز انجام شد.

,

وی تصریح کرد: انجام پروژه های زودبازده و کم هزینه با اولویت مرمتی،احداثی،ترویجی و اقتصاد مقاومتی که در 10 روزه قابل اجرا می باشد از اولویت فعالیت ها است.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به حضور 50 نفر در این طرح گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم با توجه به استقبال خوب دانش آموزان فعالیت های شایسته و اثرگذار عمرانی در مدارس انجام دهیم.

,

/ انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه