فرماندار شهرستان بهارستان گفت: پیگیریهای لازم برای تکمیل چارت اداری بهارستان و استقرار ادارات باقیمانده درحال انجام است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمانپور فرماندار شهرستان بهارستان در گفتو گو با بهارستانه با اشاره به پیشرفتهای حاصل شده در بهارستان از زمان ایجاد تاکنون، تبیین کرد: با گذشت بیش از هفت سال از تاسیس شهرستان بهارستان، همچنان برخی از ادارات و دستگاههای اجرایی و دولتی در شهرستان دایر نشده بود که با پیگیریهای فرمانداری طی دو سال اخیر چارت اداری بهارستان در آستانه تکمیل شدن است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیژن سلیمانپور فرماندار شهرستان بهارستان در گفتو گو با , بهارستانه, بهارستانه, با اشاره به پیشرفتهای حاصل شده در بهارستان از زمان ایجاد تاکنون، تبیین کرد: با گذشت بیش از هفت سال از تاسیس شهرستان بهارستان، همچنان برخی از ادارات و دستگاههای اجرایی و دولتی در شهرستان دایر نشده بود که با پیگیریهای فرمانداری طی دو سال اخیر چارت اداری بهارستان در آستانه تکمیل شدن است.,وی در تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: ادارات ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و غله در طول دو سال اخیر در شهرستان بهارستان استقرار یافتهاند و پیگیر استقرار ادارات باقیمانده در آینده نزدیک هستیم.
, وی در تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: ادارات ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و غله در طول دو سال اخیر در شهرستان بهارستان استقرار یافتهاند و پیگیر استقرار ادارات باقیمانده در آینده نزدیک هستیم.,سلیمانپور همچنین به پیگیریها برای استقرار جمعیت هلال احمر و مرکز انتقال خون در شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: رایزنیها و پیگیریهای متعددی را در این خصوص با مدیران استانی داشتهایم و بهزودی شاهد راه اندازی و آغاز به کار این مراکز در شهرستان بهارستان خواهیم بود.
, سلیمانپور همچنین به پیگیریها برای استقرار جمعیت هلال احمر و مرکز انتقال خون در شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: رایزنیها و پیگیریهای متعددی را در این خصوص با مدیران استانی داشتهایم و بهزودی شاهد راه اندازی و آغاز به کار این مراکز در شهرستان بهارستان خواهیم بود.,وی در ادامه بابیان اینکه درجه فرمانداری شهرستان بهارستان ارتقا یافته است، تصریح کرد: یکی از اصلیترین مشکلات و محدودیتهای ما برای دایر کردن ادارات، نخست پایین بودن درجه فرمانداری شهرستان است که با تلاشهای صورت گرفته درجه فرمانداری از ۴ به ۲ ارتقا یافته که در آیندهای نزدیک ابلاغ می شود.
, وی در ادامه بابیان اینکه درجه فرمانداری شهرستان بهارستان ارتقا یافته است، تصریح کرد: یکی از اصلیترین مشکلات و محدودیتهای ما برای دایر کردن ادارات، نخست پایین بودن درجه فرمانداری شهرستان است که با تلاشهای صورت گرفته درجه فرمانداری از ۴ به ۲ ارتقا یافته که در آیندهای نزدیک ابلاغ می شود.,فرماندار شهرستان بهارستانباتاید بر اینکه ارتقای درجه فرمانداری موجب ارتقای سطح ادارات شهرستان می شود، بیان داشت: مشکل دوم در ایجاد محدودیت استقرار ادارات، نبود ساختمان مناسب برای استقرار ادارات است، که برای رفع مشکلات مردم و سهولت دسترسی آنان به خدمات این ادارات، علی رغم معاذیر قانونی و مالی شهرداریها، از منابع محلی برای مستقر کردن این ادارات استفاده شده است.
, فرماندار شهرستان بهارستانباتاید بر اینکه ارتقای درجه فرمانداری موجب ارتقای سطح ادارات شهرستان می شود، بیان داشت: مشکل دوم در ایجاد محدودیت استقرار ادارات، نبود ساختمان مناسب برای استقرار ادارات است، که برای رفع مشکلات مردم و سهولت دسترسی آنان به خدمات این ادارات، علی رغم معاذیر قانونی و مالی شهرداریها، از منابع محلی برای مستقر کردن این ادارات استفاده شده است.,وی درپایان باتوجه به محلهای استقرار ادارات در شهرستان بهارستان، خاطرنشان کرد: البته تلاشهایی برای احداث ساختمان نهادها و ادارات دولتی و خدماترسان نیز انجام شده و با پیگیریهای انجام شده، ساختمان ادارات ثبت احوال، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و برای ساخت ساختمانهای سپاه ناحیه مقاومت بسیج و دستگاه قضایی زمین مورد نیاز در اختیار این نهادها قرار داده شده است.
, وی درپایان باتوجه به محلهای استقرار ادارات در شهرستان بهارستان، خاطرنشان کرد: البته تلاشهایی برای احداث ساختمان نهادها و ادارات دولتی و خدماترسان نیز انجام شده و با پیگیریهای انجام شده، ساختمان ادارات ثبت احوال، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و برای ساخت ساختمانهای سپاه ناحیه مقاومت بسیج و دستگاه قضایی زمین مورد نیاز در اختیار این نهادها قرار داده شده است.,انتهای پیام/
, انتهای پیام/ ]
ارسال دیدگاه