اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی؛

دیگر نباید به آمریکا اعتماد کنیم

دیگر نباید به آمریکا اعتماد کنیم
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنان و مواضع گستاخانه اخیر ترامپ نشان داد که بار دیگر نباید به آمریکا اعتماد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیاالله اعزازی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به تداوم عهدشکنی آمریکا در مساله برجام اظهار داشت: آمریکا از همان ابتدا هم با نقشه وارد مذاکره با ایران شد و می خواست با ما بازی کند و نیتش از آغاز هم حل مسئله هسته ای ایران نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: هیچ گاه نباید از یاد ببریم که آمریکا همان دشمن دیرینه مان است که وارد مذاکره با ما شد و دیدیم که به راحتی بدعهدی کرد و زیر همه چیز زد.
نماینده مردم بناب در مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید بدانند که آمریکا قابل اعتماد و درست بشو نیست و با ما مشکل اساسی دارد، لذا دیگر نباید به آن اعتماد کنیم.

,
,

وی ادامه داد: آمریکا در هر مساله ای که پیش می آید به دنبال بهانه ای است که زهر کینه و دشمنی خود را به ما بریزد؛ پس بحث مسئله ی هسته ای  مطرح نبوده و نیست، بلکه بحث دشمنی دیرینه آمریکا با ماست.

,

اعزازی تاکید کرد: آنچه مهم است این که ما باید در هر موضعی که هستیم از ولایت فقیه اطاعت کنیم، چرا که رهبر فرزانه مان پیش از این نیز همیشه متذکر شده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

,

وی در خاتمه گفت: بنابراین بهتر است به جای مذاکره با کشور عهدشکنی چون آمریکا، چشممان به درون کشور باشد و با امکانات و دارایی هایی که داریم مشکلاتمان را حل کنیم و با اعتماد به ظرفیت های درونی زمینه پیشرفت کشورمان را فراهم کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه