اخبار داغ

حاج عباس حیدرزاده مداح معروف قمی:

دو برابر شدن بلیت اتوبوس در آستانه اربعین، جفا به زوار سید الشهدا(ع) است

دو برابر شدن بلیت اتوبوس در آستانه اربعین، جفا به زوار سید الشهدا(ع) است
حاج عباس حیدرزاده گفت: این که در آستانه فرا رسیدن اربعین بیایند و بلیت اتوبوس ها را دو برابر کنند جفا به حق مردمی است که زوار ابا عبدالله الحسین هستند و این کار خطا و اشتباه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج عباس حیدرزاده مداح و پیر غلام اهل بیت سلام الله علیه در گفت و گو با انقلاب نیوز، درباره خبر منتشر شده مبنی بر دوبرابر شدن بلیت اتوبوس های اربعین گفت: موضوع اربعین یک همایش جهانی و سراسری است و نگاه به آن نیز باید جهانی و سراسری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،,

 

,

وی افزود:افرادی که در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند به منزله سربازان امام زمان در خون خواهی ابا عبدالله الحسین با شعار یالثرات الحسین هستند.

,

 

,

وی ادامه داد: هر فرد، نهاد و دستگاهی که در داخل کشور ما است وظیفه دارد که به با شکوه برگزار شدن این راهپیمایی کمک کند همانطور که مردم عراق به آن کمک می کنند و از جان مایه می گذارند.

,

 

,

حاج عباس حیدرزاده تصریح کرد: چرا یک عده ای از نهاد های مختلف می آیند برای بهره برداری و سو استفاده مالی؟!  این که در آستانه فرا رسیدن اربعین بیایند و بلیت اتوبوس ها را دو برابر کنند جفا به حق مردمی است که زوار ابا عبدالله الحسین هستند و این کار خطا و اشتباه است.

,

 

,

این پیر غلام ابا عبدالله با انتقاد تند از این اتفاق افزود: باید به جای این کار ها مسئولین ما در امر تسهیل سازی در این امر مهم قدم بردارند نه اینکه هزینه تراشی کنند برای زوار اربعین، اگر مسئولین وظیفه مهم خدمت به زوار اربعین را نمی توانند به خوبی انجام دهند به خود مردم بسپارند چون مردم ما در مورد امام حسین علیه السلام سنگ تمام می گذارند و سعادت این کار را که نصیب هر کسی نمی شود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

,

 

,

حاج عباس حیدر زاده تصریح کرد: شیعیان ابا عبدالله همانطور که هزینه موکب ها و ساخت حرم های مطهر معصومین را می دهند در امر حمل نقل زوار اربعین نیز می توانند به جای مسئولین تسهیل سازی کنند.

,

 

,

این پیرغلام اهل بیت بیان داشت: باعث تعجب است که چرا و به چه دلیلی هزینه تراشی می کنند؟! باعث تاسف است مسئولین در این برهه از زمان چنین تصمیم سخیفی گرفته اند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی عزت و شکوه شیعه در کل دنیا به نمایش گذاشته می شود اظهار داشت: باید در رفت و آمد زائرین تسهیلات ارائه شود تا به شکوه این مراسم افزوده شود، مسئولین ما باید هر چه در توان دارند در این راه صرف کنند تا عظمت قیام و راه ابا عبدالله الحسین به جهانیان شناسانده شود. این شناسنامه شیعیان در امروز دنیاست چرا باید رفت و آمد به این سفر زا سخت می کنند؟! باید مردم را هر چقدر که می شود با هزینه های کمتر راهی این سفر کرد که برکات معنوی زیادی برای همه آحاد مردم دارد.

,

انتهای پیام/ف

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه