اخبار داغ

نماینده مردم شوش در مجلس:

وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود

وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود
نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به فعالیت مدیرکل شیلات خوزستان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز، گفت: مجموعه سازمان شیلات در وزارت جهاد کشاورزی باید در این موضوع ورود تأثیر گذار کند و وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید راضی نوری در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره طولانی شدن زمان فعالیت مدیرکل شیلات خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز اظهار داشت: تا زمانی‌که یک مدیرکل مستقل و با برنامه بر رأس کار شیلات نباشد تا بتواند با شناسایی آسیب‌ها، راه حل مشکلات را پیدا کند، قطعاً به مجموعه شیلات خوزستان آسیب می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی با اشاره به وجود بیماری لکه سفید در استخرهای پرورش میگو خوزستان در سال گذشته گفت: جلوگیری از تکرار این بیماری با حضور یک مدیرکل مستقل و تمام وقت میسر می‌شود.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهل انگاری وزارت کشاورزی سبب بروز این اتفاق شده است، افزود: مجموعه سازمان شیلات در وزارت جهاد کشاورزی باید در این موضوع ورود تأثیر گذار کند و وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود.

,

اسفندماه سال گذشته مدیرکل شیلات خوزستان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون به‌عنوان مدیرکل شیلات خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز در حال فعالیت است.

,

جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس سال گذشته پس از آلودگی استخرهای پرورش میگوی خوزستان گفت: دلیل این آلودگی استخرها بی‌کفایتی و ضعف مدیریت در شیلات استان خوزستان است که با حذف فرآیند کنترل کیفیت این اتفاق افتاد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه