اخبار داغ

مسئول محرومیت زدایی قرارگاه فرهنگی حضرت ابوالفضل (ع) اعلام کرد:

اعزام 3000 دانش آموز مناطق کمتر توسعه یافته اهواز به اردوهای یک روزه فرهنگی ورزشی

اعزام 3000 دانش آموز مناطق کمتر توسعه یافته اهواز به اردوهای یک روزه فرهنگی ورزشی
مسئول محرومیت زدایی قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت ابوالفضل (ع) از اعزام 3 هزار دانش آموز از مناطق کمتر توسعه یافته در حاشیه شهرهای اهواز و حمیدیه به دوره‌های یک روزه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ محمد شیرک در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: طرح فرهنگی تفریحی امام علی(ع) از چند سال گذشته به منظور ایجاد شرایط تفریحی سالم برای دانش آموزان مناطق کمتر توسعه‌ شهرستان‌های اهواز و حمیدیه اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی افزود: در این طرح یک روزه دانش آموزان به مجموعه فرهنگی ورزشی جهان آرا اعزام می‌شوند و در کلاس‌های استخر، تیراندازی در سالن، فوتبال و فوتسال شرکت می‌کنند. پس از پایان این کلاس‌ها یک کلاس پاسخگویی به مسائل دینی با حضور مربان و روحانیون متخصص در حوزه دانش آموزی برگزار می‌شود.

,

سرهنگ شیرک عنوان کرد: تاکنون دانش آموزان مناطق تصفیه قند و شکر، غیزانیه، ملاشیه و شهرک رزمندگان اهواز و کوی فرهنگیان و دولت آباد حمیدیه بز به این اردوی یک روزه اعزام شدند.

,

وی با بیان اینکه این طرح با اعتبار 500 میلیون ریال در حال اجرا است، اظهار داشت: سازمان بسیج دانش اموزی، کانون فرهنگی جهان آرا، نواحی آموزش و پرورش و سازمان اتوبوسرانی با قرارگاه فرهنگی – جهادی حضرت ابوالفضل(ع) همکاری می‌کنند.

,

شیرک از سایر دستگاه‌ها و ادارات خوزستان خواست که در این کار فرهنگی مشارکت کنند تا سایر دانش اموزان مناطق محروم به این اردو اعزام شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه