اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان البرز:

مسئولان برای انجام وظایف خود در ریل انقلاب و شهدا حرکت کنند

مسئولان برای انجام وظایف خود در ریل انقلاب و شهدا حرکت کنند
رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت : برخی از سازمان‌های اداری از ریل اصلی وظایف خود خارج شده و وظایف خود را به نحو احسن انجام نمی‌دهند و این موضوع یکی از معضلات اداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای البرز؛ رئیس دادگستری شهرستان البرز در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان شهرستان البرز برگزار شد؛ با اشاره به امانت داری و اتحاد افراد اظهار کرد: این دو موضوع از شاخصه‌های با ارزش دین اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی افزود: ما تنها در یک حاکمیت صرفا قانونی زندگی نکرده بلکه در حاکمیتی زندگی می‌کنیم که ارزش‌های دینی مبنای قانون اساسی است.
رئیس دادگستری شهرستان البرز عنوان کرد: رعایت برنامه ریزی یکی از نکات مهم در برنامه‌های اداری است که باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که کارمندان ادارات ما دچار یک روزمرگی شده‌اند؛ که این موضوع با توجه به شرایط کشور نیازمند نگرشی جدید در روال ادارات است تا بتوانند به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنند.
این مسئول ادامه داد: نظارت بر مجموعه‌های اداری یکی دیگر از نکات مهم است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد چرا که نظارت جدی‌تر بر مجموعه‌ها، ادارات را کمتر به چالش می‌کشاند.
محبی بیان کرد:سختی معشیتی یکی از مشکلات مردم جامعه بوده و این موضوع اقتضا می‌کند که مسئولان بیشتر بر روی کارشان تمرکز کنند و تمام کسانی که در جامعه در هر شغلی هستند وظایف خود را بیشتر از یک وظیفه عادی در نظر گرفته و به نحو احسن انجام بدهند.
وی ابراز کرد: گاها در جامعه با معضلاتی روبه‌رو هستیم که اگر برخی از دستگاه‌های دولتی وظایف خود رابه خوبی انجام دهند دچار این چالش‌ها نمی‌شویم.
رییس دادگستری شهرستان البرز اذعان کرد: مسئولان باید از فرصت‌های شغلی خود برای پیشرفت کشور استفاده کرده تا دین خود را نسبت به شهدای این مرزو بوم بتوانند ادا کنند.
این مسئول اضافه کرد: برخی از سازمان‌های اداری از ریل اصلی وظایف خود خارج شده و وظایف خود را به نحو احسن انجام نمی‌دهند و این موضوع یکی از معضلات اداری است.
محبی مطرح کرد: رفتار کودکانه برخی مسئولین در روز های گذشته در شان مردم شهرستان البرز نبود و مردم از مسئولان انتظار دارند که وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و در ریل انقلاب و شهدا حرکت کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه