اخبار داغ

فرمانده سپاه بیجار :

نام سپاه بر تن ترامپ و آمریکا لرزه می اندازد/ هدف از تشکیل سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب است

نام سپاه بر تن ترامپ و آمریکا لرزه می اندازد/ هدف از تشکیل سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب است
فرمانده سپاه بیجار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بازوان پر توان انقلاب اسلامی نام برد که بر اندام ترامپ و آمریکا لرزه می اندازد و بیان داشت: هدف از تاسیس سپاه پایداران در روزهای اول تشکیل انقلاب اسلامی حفاظت از دستاوردهای آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، حسن عسگری صبح امروز در تجمع اعتراضی دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی به یاوه گویی های ترامپ ، ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) اظهار داشت: دشمنان اسلام از بدو تشکیل انقلاب برای نفوذ و انحراف آرمان های آن از هیچ دسیسه ای دریغ نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با اشاره به یاوه گویی ها ترامپ در چند روز گذشته، افزود: امام خمینی (ره) با مدیریت پیامبر گونه خود طوری انقلاب اسلامی را هدایت کردند تا که امروز از گزند ترفندهای دشمنان محفوظ بوده است.
 

,
,

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان بر آرمان های سال 57 پافشاری می کند، گفت: شاهد این سخن ما عصبانیت دشمنان انقلاب بعد از گذشت 39 سال است.
 

,
,

عسگری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بازوان پر توان انقلاب اسلامی نام برد که بر اندام ترامپ و آمریکا لرزه می اندازد و بیان داشت: هدف از تاسیس سپاه پاسداران در روزهای اول تشکیل انقلاب اسلامی حفاظت از دستاوردهای آن است.
 

,
,

وی ادامه داد: دشمنان خارج از کشور و گول خوردگان داخل کشور این را بدانند اگر قصد کوچکترین تعرضی نسبت به کشور انقلاب اسلامی داشته باشند سپاه پاسداران آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشور را دارد.
 

,
,

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران حافظ مظلومین منطقه نیز است ، اعلام کرد: کشور استعمارگر آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه بود که ، اما هوشیاری سپاه پاسداران سدی در برابر این اقدام آنها شد.
 

,
,

عسگری با اشاره به دفاع سپاه پاسداران از مردم مظلوم عراق ، گفت: داعشی های که آمریکائی ها به وجود آوردند به وسیله سپاه پاسداران زبون شدند و در آینده نه چندان دور از صحنه روزگار محو خواهند شد.
 

,
,

وی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از سال 1948 که تاسیس شد تعرض های به سرزمین های اسلامی داشتند ، اما از سال 1979 تا کنون یک وجب از خاک کشورهای اسلامی به یغما نرفته است.
 

,
,

فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در شعاع 2 هزار کیلومتری از مرزهای سرزمین ایران اسلامی دفاع می کند .
 

,
,

وی با اشاره به یاوه گویی ها ترامپ علیه ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه سپاه پاسداران ، گفت: از دلایل عصبانیت دشمنان اسلام این است که انقلاب اسلامی به خوبی کارهای خودش را انجام داده و جائی برای نفوذ دشمنان نمانده است.
 

,
,

عسگری با تاکید بر اینکه ولایت فقیه یکی از پشتوانه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، اعلام کرد: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ گزندی انقلاب اسلامی ایران را تهدید نمی کند.
 

,
,

فرمانده سپاه بیجار در پایان یادآور شد: امروز دانش آموزان با تجمع خودجوش خود به ترامپ و ایادی استکبار ثابت کردند تا پای جان برای ادامه ارزش های انقلاب اسلامی در سنگر علم و دانش تلاش می کنند و ادامه دهنده آرمان های خون شهیدان هستند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه