اخبار داغ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر:

قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی کاری احمقانه است

قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی کاری احمقانه است
با روی کار آمدن دونالد ترامپ دست های چدنی آمریکا از زیر دستکش مخملی نمایان گردیده و یاوه سرایی ترامپ درباره نظام جمهوری اسلامی نشان از سردرگمی و آشفتگی ذهن وی و دولت مردان آمریکا در قبال نقش موثر و تاثیرگذار ایران در مناسبات منطقه ای و جهانی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر ضمن محکومیت یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. این جمله تاریخی امام خمینی (ره) را، همگان به یاد دارند. آن زمانی که آمریکا تنها ابرقدرت جهانی بود و جهان را زیر سلطه خویش داشت. اکنون که قریب به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و روز به روز بر قدرت نظام اسلامی ایران افزوده می شود شاهد آن هستیم که هیمنه پوشالی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در حال فروپاشی و اضمحلال است.

,

روی کار آمدن دونالد ترامپ بیش از پیش پرده از نقاب آمریکا برداشته است و دست های چدنی اش از زیر دستکش مخملی نمایان گردیده است. یاوه سرایی ترامپ درباره نظام جمهوری اسلامی نشان از سردرگمی و آشفتگی ذهن وی و دولت مردان آمریکا در قبال نقش موثر و تاثیرگذار ایران در مناسبات منطقه ای و جهانی دارد.

,

تهدیدات تو خالی ترامپ برای نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم بصیر ایران بیشتر به طنز شبیه است، چرا که آزموده را آزمودن خطاست. نظام سلطه طی این 4 دهه بارها ایران را به انواع  مختلف تهدید کرده است؛ از تهدید نظامی گرفته تا تحریم های ظالمانه و هر بار نیز این تهدیدات سبب انسجام و وحدت بیشتر مردم گردیده است. آمریکا و دولت مردان آن به خوبی می دانند که هر غلطی که بخواهد از آنان سر بزند طومار آنان را در سراسر جهان در هم خواهد پیچید.

,

از یاوه سرایی ترامپ همین بس، کشوری که خود حامی تروریسم در منطقه و جهان است، از نقض حقوق بشر و حمایت ایران از تروریسم صحبت به میان می آورد. حمایت از داعش و تکفیری ها، عربستان و نسل کشی در یمن، دولت میانمار در نسل کشی مسلمانان، رژیم صهیونیستی و هزاران دلیل دیگر گواه بر این است که بزرگترین تروریسم و حامی تروریسم خود آمریکاست.

,

قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که منجی کشورهای منطقه در برابر گروه های تروریستی و تکفیری است در لیست گروه های تروریستی از جانب آمریکا و ترامپ کاری بس احمقانه است،  این نشان از عصبانیت آنان از اقدامات سپاه در منطقه و مقابله با تروریسم ساخته دست آمریکاست چرا که سپاه پاسداران حیاط خلوتی که آمریکایی ها برای خود به خصوص در منطقه غرب آسیا متصور بودند را برهم زده و معادلات منطقه ای را جور دیگری پیش می برد.

,

بسیج دانشجویی استان بوشهر که همیشه در خط مقدم استکبار ستیزی جامعه دانشگاهی بوده است، ضمن محکومیت صحبت های رییس جمهور آمریکا، بار دیگر تجدید پیمانی دوباره با آرمان های والای امام و رهبری بسته و اعلام می دارد که تا آخرین لحظه از آرمان های بلند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و هیچ گاه از نبرد علیه باطل خسته نخواهد شد، چرا که کار برای خدا خستگی ناپذیر است و مطمئن هستیم که همه مردم ایران در مقابل این یاوه گویی ترامپ با عزمی راسخ و وحدتی بیشتر خواهند ایستاد و هرگز در مقابل زیاده خواهی دشمن زبون خود کوتاه نخواهند آمد. همچنین از دولت جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی نیز خواستار جوابی کوبنده همراه با عملی متناسب و به هنگام و پیگیری حقوقی از مجامع بین المللی نسبت به اقدامات خصمانه  آمریکا می باشیم.

,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه