اخبار داغ

با امضای تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی اراک و کاشان؛

بیماران اورژانسی دلیجان به کاشان ارجاع داده می شوند

بیماران اورژانسی دلیجان به کاشان ارجاع داده می شوند
رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان گفت: با تفاهم نامه ای که دو دانشگاه علوم پزشکی اراک و کاشان منعقد کرده اند مقرر شد بیماران اورژانسی دلیجان به کاشان ارجاع داده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رحمان دلاوری رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان در گفتگو با  پیام دلیجان در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان دلیجان گفت: وضعیت بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به عنوان تنها بیمارستان شهرستان نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پیام دلیجان,

دلاوری اظهار کرد: مشکلات حوزه بهداشت و درمان دلیجان به اندازه ای است که دیگر امروز تامین پزشک متخصص در اولویت نیست بلکه تامین پزشک های عمومی و آمبولانس دغدغه اصلی شده است.

,

وی ادامه داد: علیرغم اینکه شهرستان دلیجان بالغ بر ۵۱ هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر ارتباطی چندین استان کشور قرار دارد مشکلات اساسی را در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی شاهد است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان گفت: به منظور پیگیری موضوعات حوزه بهداشت و درمان به اتفاق مسئولین شهرستانی جلساتی را با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان داشته ایم که امیدواریم با تحقق وعده ها شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

,

دلاوری افزود: با پیگیری های چندین ساله ای که داشته ایم ،دانشگاه علوم پزشکی استان بر اساس تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی کاشان مبنی بر انتقال بیماران اورژانسی به کاشان موافقت کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: به دلیل بعد مسافتی کمتری که دلیجان به کاشان نسبت به مرکز استان دارد این تفاهم نامه می تواند اتفاق خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان باشد و گره ای از مشکلات مردم باز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه