اخبار داغ

پرورش‌دهنده متخلف ماهی در تاکستان به دادگاه معرفی شد

پرورش‌دهنده متخلف ماهی در تاکستان به دادگاه معرفی شد
متصدی یک واحد پرورش ماهی به دلیل استفاده از ماده سرطانزا در دادگاه بدوی به جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمد رضا آذربایجانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ اظهار کرد: با عنایت به سیاست های نظارتی و بهداشتی سازمان دامپزشکی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از استخرهای پرورش ماهی شهرستان نمونه برداری کرد که پس از بررسی نتایج حاصله ماهیان یک واحد استخر پرورش ماهی ، آلوده به ماده شیمایی سرطان زای مالاشیت گرین تشخیص داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛ ,

آذربایجانی تصریح کرد: اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان نسبت به معرفی فرد متخلف به دادگاه اقدام کرد که براساس دستور قضایی مبنی بر معدوم سازی ماهیان، با حضور نماینده این اداره و مامورین نیروی انتظامی کلیه ماهیان موجود در واحد معدوم شد.

,

وی افزود: در ادامه دادرسی  متهم به پرداخت سی و شش میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت به جایگزینی از شش ماه حبس تعزیری محکوم گردید .

,

این مقام مسئول در پایان به پرورش‌دهندگان هشدار داد:به هیچ وجه از داروهای غیر مجاز و مواد شیمایی ممنوعه به ویژه مالاشیت گرین که صدمات جبران ناپذیری متوجه سلامت جامعه خواهد کرد را در پرورش ماهی استفاده ننمایند چراکه اداره دامپزشکی با مواردی که سلامت جامعه را به خطر بیندازد برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه