اخبار داغ

بخشدار مرکزی شهرستان البرز:

فصل بارندگی در راه است، مسئولان به فکر جاده مرگ آفرین کمال آباد باشند

فصل بارندگی در راه است، مسئولان به فکر جاده مرگ آفرین کمال آباد باشند
بخشدار مرکزی شهرستان البرزگفت : با توجه به اینکه به فصل بارندگی و سرما نزدیک می‌شویم خطرات جاده کمال آباد به الوند برای مردم بیشتر می‌شود که این موضوع رسیدگی سریعتر فرماندار شهرستان البرز را می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای البرز؛ صدیقه ربیعی در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری با حضور مسئولان شهرستان البرز برگزار شد با اشاره به مشکلات بخش مرکزی البرز اظهار کرد: راه دسترسی الوند به کمال‌آباد یکی از دغدغه‌های مهم این بخش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی افزود: یکی از درخواست‌های بخش مرکزی از فرماندار شهرستان البرز این است که راه کاری اساسی برای رفع مشکل جاده کمال آباد به الوند ارائه داده شود.
بخشدار مرکزی شهرستان البرز با بیان اینکه علی‌رغم تفاهم‌نامه‌ای که برای تاسیس جاده مطلوب برای مسیر الوند به کمال آباد تنظیم شده بود اما هنوز مشکلات این جاده برطرف نشده است. این مسئول با اشاره به مشکلات جاده کمال آباد به الوند عنوان کرد: این مشکل به درخواست مردمی تبدیل شده است که خواسته به جا و به حق مردم است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه به فصل بارندگی و سرما نزدیک می‌شویم خطرات جاده کمال آباد به الوند برای مردم بیشتر می‌شود که این موضوع رسیدگی سریعتر فرماندار شهرستان البرز را می‌طلبد.
ربیعی ابراز کرد: دستگاهها و اداراتی که متولی فعالیت‌های فرهنگی هستند تمرکزشان از روی شهرها برداشته شده و به طور مستقل‌تری به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی روستاها توجه داشته باشند.
وی تصریح کرد: مسئولان باید به فعالیت‌های فرهنگی روستاها توجه ویژه‌ای داشته چرا که غفلت مسئولان در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی در این بخش‌ها، روستاها را در آینده با مشکل روبه‌رو می‌کند.
بخشدار مرکزی شهرستان البرز عنوان کرد: نگاه ویژه مسئولان به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی روستاها به ویژه روستاهای پر جمعیت بخش مرکزی،از آسیب‌های اجتماعی این شهرستان می‌کاهد.

,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه