اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

آموزش و پرورش و دانشگاه به سمت تربیت جوانانی نمازخوان حرکت کنند

آموزش و پرورش و دانشگاه به سمت تربیت جوانانی نمازخوان حرکت کنند
فرماندار بروجرد گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه به سمتی حرکت کنند که جوانانی نمازخوان تربیت شود و عدم اطلاعات کافی و کار بدون کارشناسی نتیجه لازم را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی کورانی فر" فرماندار بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: برگزاری جلسات و شوراها نیاز است خروجی لازم را داشته باشند و مسئولین از بیان کلی گویی پرهیز نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره به ترویج فرهنگ نماز اضافه کرد: باید کارهای کارشناسی صورت گیرد و راه کارهایی ارائه شود که جوانان برای اقامه نماز تشویق شوند و نسلی نماز خوان را تربیت کرد که در این راستا باید دانشگاه و آموزش و پرورش به سمتی حرکت کنند که جوانان نماز خوان شوند.

,

 

,

کورانی فر با تاکید بر این که باید از انجام کارهای کلیشه ای دوری کرد افزود: اجرای برنامه ریزی و اقدامات مناسب ضروی است و عدم اطلاعات کافی سبب می شود تا خروجی و نتیجه لازم کسب نشود.

,

 

,

به گفته وی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی وظیفه ریل گذاری برای ادارات را بر عهده دارد و نیاز است که هر یک از دستگاه ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام "صادق جعفر پور" رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: در شهر بروجرد 87 مسجد داریم  که از این تعداد 13 مسجد سه وعده نماز را در طول روز به برگزاری نماز جماعت می پردازند و در این زمینه بروجرد در استان رتبه نخست را دارد.

,

 

,

وی با اشاره به دهه اول محرم در بروجرد افزود: امسال وضعیت در خیابان بحرالعلوم در مقایسه با سال های گذشته بهتر بود گرچه برخی از افراد تصاویر و شمایلی را حمل می کردند که تذکرات لازم داده شد.

,

 

,

به گفته وی علم های بزرگی در بروجرد دیده می شود که این علم ها مربوط به هیات ها نیست اما در کنار خیابان قرار دارند و عده ای با آنها عکس سلفی می گیرند.

,

 

,

حجت الاسلام جعفر پور با اشاره به وضعیت خیابان بحرالعلوم بروجرد تصریح کرد: وضعیت حجاب امسال در این خیابان بهتر بود اما برخی از کاه، کوه می سازند و می گویند که وضعیت حجاب نامناسب است، اگر 3 نفر بدحجاب در خیابان وجود دارد نباید گفت وضعیت حجاب نامناسب است.

,

 

,

وی بیان کرد: همین افراد گاهی در فضای مجازی تصاویری را منتشر می کنند که به صلاح نیست و به این موضوعات دامن زده می شود و وضعیت ممکن است بدتر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه