اخبار داغ

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه ؛

طاهری: اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ برای همه دستگاه‌ها مشخص شود / مجموع اعتبارات ثبت شده فیروزکوه 160 میلیارد ریال است

طاهری: اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ برای همه دستگاه‌ها مشخص شود / مجموع اعتبارات ثبت شده فیروزکوه 160 میلیارد ریال است
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار شهرستان و روسالی ادارات مختلف برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه با حضور نورالله طاهری، فرماندار شهرستان و روسای ادارات مختلف این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

در ابتدای جلسه نورالله طاهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه به تغییر استاندار تهران اشاره داشت و گفت: با تغییر استانداری قطعاً اهداف تغییر نخواهد کرد و ممکن است راه و روش رسیدن به اهداف تعیین شده تغییر کند؛ استاندار جدید نیز همانند استانداران قبلی به دنبال کار و تلاش و پیشرفت هستند.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ باید برای همه دستگاه ها مشخص شود، درصد پیشرفت باید روشن گردد، هر دستگاهی باید پروژه های خود و درصد پیشرفت آن را برای رسیدن به سند چشم انداز تعیین کند؛ قطعا بر اساس خط کشی هایی که استانداری اعلام می کند ارزیابی خواهیم شد و باید برای رسیدن به سند چشم انداز گام های محکمی برداشت.

,

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ارزیابی شهرستان در کمیته برنامه ریزی تاکید کرد: برخی ادارات در مسئله تخصیص دقت لازم را ندارند، باید توجه داشت به دلیل کوتاه بودن فصل کاری در شهرستان فیروزکوه باید پیگیری های لازم را در جهت تخصیص اعتبارات انجام دهند تا اولویت استانداری به شهرستان فیروزکوه باشد.

,

طبق گفته حسنیان مجموع اعتبارات ثبت شده در سیستم استانداری ۱۶ میلیارد و خرده ای است؛ وی در سخنان خود به پیگیری پروژه های پیشنهادی به استانداری تاکید داشت و گفت: اگر تلاشی در این راستا نشود ممکن است اعتبارات به شهرستان دیگری تخصیص داده شود؛ اکنون زمان پیگیری برای تخصیص اعتبارات است و اگر این صورت نگیرد و پیشنهادی ثبت نشود در نتیجه تخصیصی صورت نخواهد گرفت.

,

وی در ادامه تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی به جد در این طرح های پیشنهادی مقایسه می شود که باید حتما به همراه مستندات باشد؛ مستندات قابل مشاهده باید ضمیمه پیشنهادات شود چرا که مقایسه در راستای بحث اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

,

گفتنی است، در پایان جلسه روسای برخی از ادارات به ارائه گزارش وضعیت تخصیص اعتبارات و ارائه پروژه های پیشنهادی خود به استان پرداختند؛ هم چنین ثبت مستندات لازم در راستای بررسی اقتصاد مقاومتی پروژه ها توضیح و ارزیابی شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه