اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی استان خبر داد:

از روز آینده تا پایان هفته دما به شکل محسوس کاهش خواهد یافت/ غبار محلی میهمان استان همدان میشود

از روز آینده تا پایان هفته دما به شکل محسوس کاهش خواهد یافت/ غبار محلی میهمان استان همدان میشود
مدیر کل هواشناسی استان همدان آسمان همدان از فردا سه شنبه ۲۴ مهرماه تا آخر هفته دما به شکل محسوس کاهش یافته و به زیر صفر می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید باقری در گفتگو با نافع، با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیشترین وزش باد در شهرستان بهار و تویسرکان با 54 کیلومتردر ساعت بوده ، افزود: همچنین روز گذشته همدان با وزش 50 کیلومتر باد در ساعت مواجه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

باقری با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت وزش باد در همدان 10 کیلومتر است و به 60 کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید، ادامه داد: ورزش باد در کل استان همدان 75 کیلومتر در ساعت می باشد.

,

 

,

وی با اشاره به کاهش دمادرنیمه شمالی استان همدان، اظهارکرد: از فردا سه شنبه 24 مهرماه تا آخر هفته دما به شکل محسوس کاهش یافته و به زیر صفر می رسد.

,

 

,

وی با بیان اینکه فعلا بارندگی نداریم تصریح کرد: بعلت کاهش دما کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولات باشند.

,

 

,

مدیر کل هواشناسی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان های رزن و بهار 2 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و شهرستان های اسدآباد و نهاوند، با دمای 24 درجه بالای صفر گرمترین نقاط بودند.

,

 

,

وی با بیان اینکه حداقل دمای همدان 3و حداکثر 22 درجه سانتی گراد بوده است، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امروز غبار محلی در استان رخ دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه