اخبار داغ

مواضع مردم قم در خصوص سخنان ضد ایرانی ترامپ

مواضع مردم قم در خصوص سخنان ضد ایرانی ترامپ
با توجه به سخنرانی چند شب پیش ترامپ و مواضع ضد ایرانی او با مردم استان قم در این خصوص گفتگویی را انجام دادیم که اکثرا بر این مسئله که امام خمینی(ره) فرمودند" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" اشاره داشتند و همه ترامپ را فردی بی اطلاع از سیاست دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمعه شب رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود باز هم مثل همیشه سخنانی را به زبان آورد که همه را متعجب کرد و مجبور شدند که پاسخی به سخنان سخیف ترامپ بدهند، ترامپ در این سخنرانی با اشاره به مسئله برجام اعلام کرد که ایران بر برجام پایبند نبود است و این توافق از بدترین توافق های آمریکا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

البته در این سخنرانی ترامپ خلیج فارس را با نام خلیج جعلی عنوان کرد و ایران را حامی تروریسم دانست و همانند قبل باز هم سپاه را تحریم کرد که این مسائل با بازتاب مردم در فضای مجازی مواجه شد و مردم حمایت خاطع خود را از سپاه اعلام کردند.

,

از همین رو در خصوص سخنرانی ترامپ و مسائلی که اعلام کرده است با تنی چند از شهروندان گفتگویی کوتاه را انجام دادیم.

,

آمریکا همیشه بدعهد بوده است

, آمریکا همیشه بدعهد بوده است,

محمد قدمگاهی یکی از طلاب حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: سخنانی که ترامپ گفت سخنان جدیدی نبود و این گونه بحث ها از اول انقلاب نسبت به ایران بوده و هست و هرچه تنور آن داغ تر می شود این سخن امام خمینی بیشتر مدنظر قرار می گیرد که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:البته این سخن گاهی توسط برخی از افراد فراموش می شود اما همه این سخن را یک سخن تاریخی می دانند و وقتی این تلنگرها وارد می شود آنها هم می فهمند که امریکا تحت هیچ شرایط هیچ غلطی نمی تواند بکند حال چه می خواهد تحریم ها را بیشتر کند و یا نام تاریخی یک منطقه ای را تغییر دهد.

,

این طلاب حوزه علمیه با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برجام، گفت: این سخن مقام معظم رهبری که از ابتدای مذاکرات بوده و هست که تذکر می دهند بدعهدی های آمریکا همیشه هست و خواهد بود؛ البته عده ای در این میان می خواستند به این برجام برسند که شاید تغییراتی در آن به وجود بیاید که در حال حاضر می بینیم امریکا به وعده خود هم پایبند نیست ومثل همیشه بدعهد و نقض کننده برجام می باشد.

,

خلیج فارس از ابتدا خلیج فارس بوده است

, خلیج فارس از ابتدا خلیج فارس بوده است,

همچنین شریفی یکی از دانشجویان استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سخنان ترامپ، بیان داشت: ترامپ در سخنرانی اخیر خود خلیج فارس را خلیج جعلی نامید که باید بداند از زمان های دور همیشه خلیج فارس بوده و هست وخواهد بود.

,

وی ادامه داد: خلیج فارس در منابع تاریخی آمریکا هم به نام خلیج فارس است و در نقشه هایی که توسط آمریکا تهیه می شود نام آن را خلیج فارس ثبت کرده اند.

,

ترامپ و هم پیمانانش حامی تروریست هستند

, ترامپ و هم پیمانانش حامی تروریست هستند,

این در حالی است که مصطفی میراشرفی یکی دیگر از طلاب حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این مسئله گفت:  صحبت های ترامپ یک بحث تکراری برای ملت ایران می باشد که هر از گاهی یک سری سخنانی را می گوید تا عقده های درونی خود را بروز بدهد.

,

وی ادامه داد: می گویند کافر همه را به خویش خود پندارد؛ چون خود ترامپ و آمریکا حامی تروریست می باشد و در این بحث نقش اول را ایفا می کند انگشت اشاره خود را به سمت ایران می برد که حامی مظلومان در خاورمیانه است و سدی در مقابل سیاست های آمریکا می باشد.

,

مصطفی محمدی یکی از دانشجویان ارشد رشته نرم افزار در گفتگو با خبرنگار ما عنوان داشت: در خصوص اینکه ترامپ خلیج فارس را خلیج جعلی و یا عربی عنوان کرد باید بگویم که وقتی نظامیان آمریکایی در این منطقه می جنگیدند بعد از جنگ به آنها نشان هایی که داده اند با عنوان خلیج فارس که روی آنها نقشه بسته بود.

,

دنیا می داند که چه کسی حامی تروریست است

, دنیا می داند که چه کسی حامی تروریست است,

وی ادامه داد: این مسئله سلیقه ی می باشد که وقتی  با اعراب مشکل دارند خلیج فارس می گویند و وقتی با آنها مشکلی ندارد و با ایران مشکل دارند آن را تغییر می دهد و به نام های دیگر عنوان می کنند.

,

محمدی افزود: در مسئله تروریست هم ایران بیشتر حامی مظلوم می باشد و با تروریسم در حال جنگ است در حالی که کشورهای عربی و خود امریکا در حال حمایت از آنها می باشند که این مسئله را تاریخ و دنیا می تواند به راحتی قضاوت کند که چه کسی تروریست و حامی تروریست است.

,

هدف امریکا ایجاد اختلاف و تفرقه در نظام ایران است

, هدف امریکا ایجاد اختلاف و تفرقه در نظام ایران است,

محمد شریفی ازکسبه های استان قم با اشاره به سخنان ترامپ، گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی توانم بکند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

,

وی ادامه داد: امروز این نوع رفتار ترامپ نشان می دهد که آمریکا قابل اعتمادنیست  و هدف اصلی آنها ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و نظام می باشد.

,

مردم ایران سخنان ترامپ را جدی نمی گیرند

, مردم ایران سخنان ترامپ را جدی نمی گیرند,

در ادامه این گفتگو ها فاطمه جمالزاده از دانشجویان قم بیان داشت: سخنان دیشب ترامپ حرف های تازه ای نبود و تمام رئیس جمهور های قبلی بعد از انقلاب به نوعی به این حرف ها اشاره کرده اند و حتی تهدیدهای شدیدتر از این ها هم داشته اند.

,

وی بیان داشت: با توجه به اینکه کارشناسان سیاسی اذعان دارند که سخنان ترامپ نسبت به دیگر رئیس جمهورهای آمریکا جسورانه تر می باشد اما باید گفت ملت ایران بیدی نیستند که با این نوع بادها بلرزند و این حرف ها را جدی نخواهند گرفت و همیشه حامی نظام خود هستند.

,

ترامپ از سیاست هیچ چیزی نمی داند

, ترامپ از سیاست هیچ چیزی نمی داند,

همچنین رضا جباری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ترامپ آدم نیست و از دنیا هیچی نمی داند، گفت: ترامپ اصلا سیاست نمی داند و نمی دانم چرا رئیس جمهور شده است.

,

وی با اشاره به اینکه خودش تروریست می باشد، تاکید کرد: این همه توریسم به ایران می آید و در امنیت کامل رفت و امد می کنند درحالی که در امریکا بکش بکش می باشد و هر روز همدیگر را می کشند.

,

رضا صفری یکی از رانندگان تاکسی در گفتگو با خبرنگار ما فقط در یک جمله با اشاره به کلام امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی گفته بود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و همین گونه هم می باشد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه