اخبار داغ

فرمانداه انتظامی استان اصفهان:

هیئت های مذهبی عامل استمرار انقلاب هستند/ تاسیس هیئت مذهبی در پلیس اصفهان

هیئت های مذهبی عامل استمرار انقلاب هستند/ تاسیس هیئت مذهبی در پلیس اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه هیئت های مذهبی مظهر معنویت نظام و عامل استمرار انقلاب هستند از تاسیس هیئت مذهبی در مجموعه این فرماندهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی استان صبح امروز، در دیدار با رئیس و اعضای شورای مرکزی هیئت های مذهبی اصفهان با بیان اینکه ریشه های دینی در این شهر خیلی قوی است، گفت: ما معتقدیم که نظم و انتظام بخشی هیئت ها را باید به خود مردم بسپاریم چرا که هیئت ها کاملاً مردمی هستند و توسط آنان اداره می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار مهدی معصوم بیگی، به تجربه موفق استفاده از همیاران محرم در دهه اول محرم امسال اشاره و اظهار کرد: امسال کار نظم و انتظام بخشی هیئت ها توسط همیاران محرم که از سوی خود هیئت ها به پلیس معرفی شده بودند ایجاد شد و مراسم عزاداری ها با یک شکوه و نظم خاصی و بدون هیچ گونه حادثه و اتفاقی برگزار شد.

,

وی بر استمرار این طرح تاکید کرد و گفت: می بایست در این زمینه ساز و کار همکاری مستمر هیئت های مذهبی با پلیس طراحی و تفاهم نامه ای نیز بین دو طرف منعقد و همچنین برای همیاران محرم نیز دوره های آموزشی در حوزه موضوعات انتظامی و ترافیکی برگزار شود.

,

وی با بیان اینکه پلیس و هیئت های مذهبی یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن برپایی با شکوه و منظم و بدون مشکل و آسیب و انحراف عزاداری ها است عنوان کرد: پلیس همیشه در کنار هیئت ها است و برای انتظام بخشی مراسم، مراقبت از ورود آسیب ها و انحرافات به دسته های عزاداری آمادگی کامل دارد و اجازه نخواهد داد که دشمن به این خیمه و ستون نظام خللی وارد کند.

,

فرمانده انتظامی استان هیئت های مذهبی را مظهر معنویت نظام و عامل استمرار انقلاب عنوان کرد و گفت: در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، همین هیئت ها و مداحان در صف اول بودند و نقش بسزایی را ایفا کردند و امروز هم که نظام سلطه با شبیخون فرهنگی جنگ نرم را علیه ملت ایران به راه انداخته این هیئت ها هستند که با دفاع از ارزش ها می توانند دشمن را شکست دهند.

,

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه نیروهای مسلح نیز باید هیئت های مذهبی را در درون خود راه اندازی کنند تا بتوانند یک عزاداری دقیق و صحیح را به نمایش بگذارند از تاسیس هیئت مذهبی در فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: نیروهای پلیس که خود از درون هیئت ها هستند بایستی دارای هیئت باشند و ان شاء الله این موضوع را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی دنبال می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه