اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کرد؛

اجرای طرح " سوگ مهرآوران" در قزوین/ بیمارستان توانبخشی راه اندازی می‌شود

اجرای طرح " سوگ مهرآوران" در قزوین/ بیمارستان توانبخشی راه اندازی می‌شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: در طرح " سوگ مهرآوران" برنامه ریزی شده که با طراحی یک تابلو نفیس بجای گل و بنر در ختم‌ها استفاده ‌شود و هزینه ختم متوفی برای کمک نیازمندان استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روز بین المللی کاهش بلایای طبیعی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با وظایف ذاتی که در معاونت‌هایش کارکردهایش تعریف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
وی با اشاره به وظایف معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: یکی از برنامه‌های ما تسکین الام بشری است و مددجوهایی به این معاومت مراجعه می‌کنند که نیازمند استفاده از داروهای هستند.
,
این مسئول ادامه داد: مددجویان بیمار ما قشر حساسی هستند زیرا تا پیش از این جزو نیازمندان نبودند و نباید از کمک‌های دارویی مورد نیازشان محروم بمانند.
,
وی اضافه کرد: بودجه هلال احمر بسیار محدود است و در سال جاری بودجه ای در حوزه کمک‌های دارویی دریافت نکردیم؛ بنابراین به دنبال کمک خیرین رفتیم.
,
آصفی اذعان کرد: برای حل مشکلات دارویی مددجویان با نهادهای خصوصی، سازمان نظام پزشکی و نظام مهندسی و خیرین شهر تفاهم نامه‌هایی امضا شد و هدف این است کمک‌ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند و هم جامعه هدف مستندسازی شده و هم جامعه هدف خیرین ساماندهی شود.
,
وی با اشاره به طرح " سوگ مهرآوران" گفت: طبق تحقیق صورت گرفته مشخص شد بین ۷تا۹ میلیارد هزینه گل‌ها و بنرهایی است که برای ختم در استان استفاده می‌شود در صورتی که ما با یک میلیارد می‌توانیم مشکل دارویی نیازمندان را رفع کنیم.
,
این مسئول عنوان کرد: بنابراین با طراحی یک تابلو نفیس بجای گل و بنر در ختم‌ها از آن استفاده می‌شود و هزینه ختم متوفی برای کمک نیازمندان استفاده خواهد شد.
,
وی بیان کرد: از اول آبان ماه سایت و اپلیکشن مخصوص سفارشات تابلوی نفیس گل راه اندازی می‌شود و با استفاده از این طرح طی یک ماه گذشته هشت میلیون پول برای نیازمندان جمع اوری شد.
,
مدیرعامل هلال احمر قزوین ابراز کرد: برای کمک به نیازمندان استان کمیته مشارکت‌های داوطلبانه راه اندازی شده و کانون خبرنگاران هم از ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و کارگروه رسانه هم در راستای هم اندیشی همه اصحاب رسانه ایجاد می‌شود.
,
وی ادامه داد: کارگروه ورزش با حضور ورزشکاران و کارگروه تخصصی سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد پایدار در هلال احمر استان  ایجاد شده است.
,
آصفی از راه اندازی استخر چهارفصل روباز ویژه بانوان خبرداد و گفت: در این طرح علاوه بر درآمدزایی برای هلال احمر، ارائه خدمات به بانوان خواهیم داشت.
,
وی با بیان اینکه در استان بحث توانبخشی را نداریم، عنوان کرد: البته بنیاد شهید و بهزیستی در این حوزه ورود پیدا کرده اند، اما ما به دنبال راه اندازی مرکز حاد و بیمارستان در راستای ارایه خدمات ویژه به معلولان هستیم که توافق شده در صورت احداث ساختمان امکانات در اختیار ما قرار می‌گیرد.
,
این مسئول اضافه کرد: به دنبال سرمایه گذار برای راه اندازی ساختمان این بیمارستان هستیم و اعتبار مورد نیاز برای ساخت ساختمان ۴۰میلیارد ریال پیش بینی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه