اخبار داغ

400 دانش آموز بروجنی عازم کربلای ایران شدند

400 دانش آموز بروجنی عازم کربلای ایران شدند
فرمانده سپاه بروجن از اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور "کربلای ایران" خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه شهرستان بروجن در حاشیه آئین بدرقه این کاروان به خبرنگار کلار، گفت: کاروان دانش آموزی راهیان نور متشکل از 400 دانش آموز پسر با هشت دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,

سرهنگ پاسدار علی کیهانی با بیان این که این کاروان در یک سفر سه روزه از اروند، شلمچه، هویزه و بحرخیم دیدن می کنند، گفت: برنامه ریزی، نظارت دقیق، رعایت کلیه نکات ایمنی برای کاروان راهیان نور انجام گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن اضافه کرد: معراج شهدا، شرکت در رزمایش شب و چندین برنامه دیگر نیز برای زائران در این سفر پیش بینی شده است.

,
,
,

کیهانی گفت: از لحاظ ایمنی و امنیتی کلیه تمهیدات اندیشیده شده و اکیپ پزشکی، آمبولانس، اکیپ امداد و تدارکارت این کاروان را همراهی می کنند.

,

وی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی  و انتقال آن به نسل جوان عنوان کرد و گفت: راهیان نور و حضور جوانان و دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا  آشنا می‌کند.

,

کیهانی تصریح کرد: شناخت فرهنگ دفاع مقدس و پی بردن به رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی بزرگترین عامل مصونیت جوانان در برابر تهاجم فرهنگی به شمار می‌آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه