اخبار داغ

امام جمعه باغ بهادران:

به اروپایی‌ها هم نباید اعتماد کرد

به اروپایی‌ها هم نباید اعتماد کرد
امام‌جمعه باغ بهادران گفت: حمایت اروپایی‌ها از برجام نباید دلیلی بر اعتماد ما به آن‌ها و سبب دل‌خوشی دولتمردان ما باشد چراکه کشورهای اروپایی همانند آمریکا به دنبال راهکاری برای نفوذ بیشتر در ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ امام‌جمعه باغ بهادران در گفتگو با صدای لنجان، با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه کشورمان، اظهار کرد: این صحبت‌ها ضمن رسوایی دشمنان از زبان خودشان، به ملت ایران ثابت کرد که ابرقدرت‌ها در مقابل اقتدار و جایگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان تسلیم‌شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

حجت‌الاسلام فرهنگ بابیان اینکه ایران پیش از داشتن نفوذ نظامی در منطقه دارای نفوذ معنوی است، تصریح کرد: مقامات آمریکایی با این توهین‌ها به اقتدار بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران که در جهان روی آن حساب باز می‌کنند، اعتراف کردند.

,

وی با تأکید براینکه آمریکا با وجود ادعای ابرقدرتی و تأثیرگذاری در منطقه، توانایی تصمیم‌گیری ندارد، متذکر شد: پراکندگی صحبت‌های ترامپ نشان از مدیریت آمریکا توسط رژیم صهیونیستی و عجز و ناتوانی این کشور در تصمیم‌گیری است.

,

فرهنگ، اظهارات اخیر ترامپ را ناشی از ضعف آمریکا دانست و افزود: موضع‌گیری اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به عده‌ای در داخل کشور که طرفدار مذاکره با آمریکا بودند، ثابت کرد که تحت هیچ شرایطی نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

,

امام‌جمعه باغ بهادران نفع آمریکا را ماندن در برجام دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا با این سیاه نمایی‌ها و اظهارات سخیف به دنبال آن است که در کنار گرفتن امتیازات بیشتر از برجام، ایران را برای امور دیگری به‌پای میز مذاکره بنشاند.

,

حجت الاسلام فرهنگ خطاب به مسئولان وزارت خارجه کشورمان درباره حمایت اروپایی‌ها از برجام گفت: حمایت اروپایی‌ها از برجام نباید دلیلی بر اعتماد ما به آن‌ها و سبب دل‌خوشی دولتمردان ما باشد چراکه کشورهای اروپایی همانند آمریکا به دنبال راهکاری برای نفوذ بیشتر در ایران هستند.

,

وی بابیان اینکه اثرگذاری و مقبولیت سپاه پاسداران ایران در منطقه غیرقابل‌انکار است یادآور شد: آمریکا با پیروزی و پیشروی‌های اخیر ایران در منطقه متوجه شد که نظام هرگز از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

,

امام‌جمعه باغ بهادران جدا کردن سپاه از مردم و قرار دادن آن در مقابل دولت و نظام را سیاست غلط دشمن دانست و متذکر شد: برخی از افراد به تبعیت از دشمن و با القای فاصله بین مردم و بدنه سپاه و با ایجاد فضای دوقطبی درصدد تحت‌الشعاع قرار دادن اهداف اصلی نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

,

امام‌جمعه باغبادران حمایت دولت از سپاه پاسداران را دیرهنگام اما قابل‌تقدیر دانست و خواستار شد: دولت ایران در کنار مواضع خوبی که گرفته است باید از مرحله گفتمان عبور کند و دیگر تحت هیچ شرایطی به آمریکا اعتماد نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه