اخبار داغ

با حضور 25 ارزیاب مسابقات ورزشی؛

ارزیابان جشنواره مدارس فوتبال شهرستان اصفهان تقدیر شدند

ارزیابان جشنواره مدارس فوتبال شهرستان اصفهان تقدیر شدند
مراسم یادبود و تقدیر از مسئولان برگزاری جشنواره مدارس فوتبال شهرستان اصفهان، با اهدای یادبود، بسته فرهنگی و سخنرانی مسئولان هیئت فوتبال شهرستان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ پیش از ظهر امروز جلسه تقدیر از مسئولان برگزاری و ارزیابان جشنواره مدارس فوتبال شهر و شهرستان اصفهان با حضور شش مسئول و ۲۵ ارزیاب در محل هیات فوتبال شهرستان اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

در این جلسه ابتدا جعفر جعفری دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان عنوان کرد: امیداواریم بتوان از استعداد های کشف شده نهایت استفاده به عمل آید و به تیم های برتر معرفی شوند تا بتوان به صورت ویژه این قبیل برنامه ها را بسط داد.

,

 

,

میرحسینی یکی از مدیران تیم ارزیابی جشنواره؛ از نکات مثبت و منفی جشنواره و همچنین ارزیابی های به عمل آمده صحبت کرد و گفت: توانستیم ثابت کنیم ارزیابی های به عمل آمده حداکثر استاندارد های لازم را داراست و میتوان به قدرت به این نتایج اتکا کرد.

,

سپس رضا دهقان، رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ضمن جمع بندی مفاد اختصاصی ورزش، خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم مصداق کاملی از یک کار تیمی را انجام دادیم و افرادی با سواد، مبتکر و با توانایی کار گروهی بالا در اختیار داریم.

,

به ابتکار دبیر هیات فوتبال شهرستان، به مسئولان برگزاری و ارزیابان جشنواره لوح یادبود و یک جلد کتاب نهج البلاغه اهدا شد.

,

سید مصطفی میرحسینی (مدیر ارزشیابی)، ناصر هاشم زاده (مدیر ارزشیابی)، منیره نیکدستی (مدیر ارزشیابی)، رضا شهریاری (مدیر روابط عمومی)، محمد لایقی (مسئول کمیته داوران) و محمد ساعدی (مدیر مدارس فوتبال) از جمله مسئولان حاضر در این نشست از جنس تقدیر و تشکر بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه