اخبار داغ

اقدام جالب شهردار دهدشت در فضای مجازی + عکس

اقدام جالب شهردار دهدشت در فضای مجازی + عکس
شهردار یاسوج در یک اقدام جالب در فضای مجازی باعث شده است که مشکلات شهرش را از زبان مردم دهدشت بشنود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو اسفندیار برخه شهردار دهدشت یک گروه تلگرامی تشکیل داده است که اکنون این گروه نزدیک به چهارهزار نفر عضو دارد و افرادی که در آن هستند پیشنهادات و مشکلات شهر دهدشت را مطرح می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ایل بانو , ایل بانو,

 

,

مدیر این گروه تلگرامی نیز که از همکاران شهردار دهدشت است روزانه بعد از شنیدن پیشنهادات و مشکلات شهر دهدشت از زبان مردم در این گروه تلگرامی آنها را به شهرداری دهدشت انتقال می دهد.

,

 

,

شب گذشته نیز شهرداری دهدشت اسفندیار برخه خود در این گروه تلگرامی حضور پیدا کرد و به سوالاتی که از طرف برخی از مردم مطرح می شد پاسخ می داد این حضور شهردار دهدشت در فضای مجازی به گونه ای باعث ایجاد محبوبیت وی در میان مردم می شود.

,

 

,

همه مشکلاتی که از دید مردم باعث ایجاد نارضایتی آنها شده است یکی یکی در گروه مطرح می شوند و شهردار نیز دستورپیگیری هر کدام  را می دهد یکی از نقاط قوت این گروه این است که شهردار دهدشت می تواند در یک گروه تلگرامی از همه مشکلات شهرش که باعث ناراضایتی مردم شده است اگاه شود و در جهت رفع آنها گام بردارد.

,

 

,

اگر مسئولان استانی و شهر یاسوج نیز به این سمت پیش بروند شاید بتوانند با همکاری و همراهی همچنین پیشنهادات مردم گره گشای خیلی از مشکلات باشند چرا که وقتی رابطه بین مسئولان و مردم کمتر باشد مشکلات همچنان وجود خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه